خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست برگزار می‌شود

با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و مجوز سازمان توسعه تجارت ایران

با توجه به اهمیت حفاظت محیط‌زیست و ترغیب و تشویق صنایع، معادن، پتروشیمی‌ها به حمایت از گونه‌های گیاهی و جانوری و تلاش برای ارتقاء کیفیت هوا و نیز به منظور آگاهسازی اقشار جامعه در راستای صیانت از زیست بوم ایران، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی محیط‌زیست در اواخر آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد برگزاری، این نمایشگاه با محوریت «محیط زیست اقتصادی، اقتصاد محیط زیستی» و اهمیت مسئولیت اجتماعی در روزهای ۲۹ آبان لغایت دو آذر ماه ۱۴۰۳ توسط شرکت «ایده تجارت هرمس» و با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست کشور و نیز مجوز سازمان توسعه تجارت ایران در محل نمایشگاه شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه با هدف افزایش سطح دانش و آگاهی عمومی در خصوص مسائل زیست محیطی، ایجاد فضایی برای تبادل دانش و تجربیات بین کارشناسان، متخصصان و فعالین حوزه محیط زیست، معرفی و تشویق به‌کارگیری راهکارهای نوآورانه و فناوری‌های پیشرفته درجهت کاهش مصرف سوخت و انرژی و نیز حفظ منابع طبیعی، تقویت ارتباط و همکاری میان نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه محیط‌زیست و انرژی، ترویج مفاهیم پایداری و مسئولیت اجتماعی در میان عموم مردم و تشویق به رفتارهای سازگار با محیط زیست، برگزار خواهد شد.

متقضیان جهت حضور در این نمایشگاه و رزرو غرفه می‌توانند به پایگاه www.Envirex.ir مراجعه و ثبت‌نام نمایند. گفتنی است بازدید برای عموم آزاد و رایگان است.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا