خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سفر به آنتالیا: راهنمای انتخاب بهترین هتل‌ها برای ماه عسل

رپورتاژ آگهی

سواحل مدیترانه و آنتالیای زیبا یکی از بهترین مقاصد ماه عسل هستند. هزینه مناسب سفر در کنار جاذبه‌های طبیعی فراوان و طبیعت زیبا، آنتالیا و دیگر شهرهای ترکیه را به بهترین انتخاب زوج‌های جوان برای سفری به‌یادماندنی در شروع زندگی تبدیل می‌کنند. در این میان سهم هتل‌ها در خاطره‌انگیزکردن سفر ماه عسل بیشتر از دیگر بخش‌ها است. هتل های زیادی در آنتالیا وجود دارند که برای اقامت زوج‌های جوان مناسب هستند و امکانات خوبی را به آن‌ها ارائه می‌کنند، برای مثال هتل کریستال فامیلی آنتالیا یکی از هتل های خوب و مجهز در این شهر است که درصورت اعلام قبلی، خدمات ویژه ماه عسل هم دارد. در ادامه، با این هتل و دیگر هتل های آنتالیا برای ماه عسلی به‌یادماندنی آشنا خواهید شد.

هتل آدم و حوا آنتالیا

یکی از برترین هتل ها برای اقامت زوج‌های جوان در سفر ماه عسل به آنتالیا، هتل آدم و حوا است. این هتل تنها برای بزرگسالان طراحی شده است و کودکان اجازه ورود به آن را ندارند، درنتیجه خاطرات فوق‌العاده‌ای را در آن ثبت خواهید کرد. هتل آدم و حوا دارای خدمات ویژه ماه عسل نیز است، برای مثال درصورت اعلام قبلی به پذیرش، اتاق برای شما آماده می‌شود و فضاسازی و طراحی آن با شرایط ماه عسل هماهنگ می‌شود؛ همچنین اتاق پیشنهادی برای ماه عسل، اتاقی همراه با جکوزی و سونا است که تجربه اولین سفر مشترک را به‌یادماندنی‌تر کند.

رستوران بدون نور برای یک شام عاشقانه و شاعرانه، خدمات اسپا و ماساژ ویژه زوجین و… از دیگر امکاناتی هستند که این هتل به زوج‌های درحال گذراندن ماه عسل ارائه می‌کند. هتل آدم و حوا حتی برای برگزاری جشن عروسی هم مناسب است و درصورت تمایل می‌توانید برای برگزاری جشن عروسی هم سالن مخصوص آن را کرایه کنید. این هتل لوکس‌ترین خدمات را به زوج‌های جوان ارائه می‌کند.

هتل کریستال فامیلی آنتالیا

یکی‌دیگر از هتل های جذاب آنتالیا که برای گذراندن سفر ماه عسل هم انتخابی مناسب است، هتل کریستال فامیلی آنتالیا است. این هتل بزرگسال نیست؛ اما امکاناتی ویژه برای بزرگسالان به‌خصوص زوج‌های جوان دارد. درصورتی‌که پیش از مراجعه به هتل اعلام کنید که قصد سفر ماه عسل دارید، اتاق شما با تمی عاشقانه و مخصوص دیزاین می‌شود و انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه در مینی‌بار قرار می‌گیرند.

برای زوجین جوان خدمات اسپا و ماساژ نیز به‌طور ویژه ارائه می‌شود و درصورت اعلام ماه عسل، بخشی از سالن اسپا به‌طور اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد تا به‌صورت دو نفره در آن ریلکس کنید. برای زوج‌های جوانی که هتل کریستال فامیلی آنتالیا را برای ماه عسل خود انتخاب می‌کنند، بخشی ویژه در رستوران هتل اختصاص داده می‌شود که در آن می‌توانند یک وعده غذای عاشقانه در فضایی رمانتیک را تجربه کنند.

هتل تایتانیک دلوکس لارا

یکی‌دیگر از هتل های مخصوص و مناسب ماه عسل در آنتالیا، هتل تایتانیک دلوکس لارا است. اولین چیزی که درمورد این هتل جلب توجه می‌کند، معماری خاص آن است که از کشتی تایتانیک در آن الهام گرفته شده است. این هتل مکانی استثنایی برای زوج‌های جوانی است که به‌دنبال اقامتگاهی برای ماه عسل رویایی هستند. اتاق‌های دل‌باز با امکانات فوق‌العاده در کنار پنجره‌های بزرگ و چشم‌انداز زیبا رو به باغ و دریا، منظره‌ای بی‌نظیر برای یک صبحانه عاشقانه در تراس ایجاد می‌کند.

این هتل دارای خدماتی ویژه است که ازجمله آن‌ها می‌توان به اسپا، ماساژ، سونا و… اشاره کرد. درصورت اعلام ماه عسل به پذیرش هتل، فضای اتاق برای شما طراحی می‌شود و تمام امکانات لازم برای شروع سفری عاشقانه در اتاق مهیا می‌شوند. از غذاهای لذیذ گرفته تا تختی تزئین‌شده با گلبرگ‌ها و طراحی‌های زیبا که فضایی عاشقانه به اتاق می‌بخشند.

هتل مکس رویال بلک گلف

از دیگر انتخاب‌های خوب برای گذراندن ماه عسل در آنتالیا می‌توان به هتل مکس رویال بلک گلف اشاره کرد. این هتل ۵ ستاره، هتلی لوکس و مدرن در منطقه بلک است که با ساحل اختصاصی، زمین گلف، استخرهای متنوع و… فرصت اقامتی رویایی را برای زوجین جوان فراهم می‌کند.

برای سفر ماه عسل پیشنهاد می‌کنیم اتاق‌هایی را در این هتل انتخاب کنید که دارای سونا و جکوزی هستند. این اتاق‌ها پیش از سفر شما فضاسازی می‌شوند و امکانات آن‌ها برای گذراندن ماه عسل تکمیل می‌شود. مینی‌بار و غذاهای لذیذی در اتاق قرار می‌گیرند و دکوراسیون اتاق متناسب با اقامتی عاشقانه تغییر می‌کند.

هتل کلاب پرایو بای رکسوس بلک

یکی‌دیگر از هتل‌هایی که به‌عنوان مقصد اقامت سفر ماه عسل در آنتالیا پیشنهاد می‌شود، هتل کلاب پرایو بای رکسوس بلک است. این هتل با چشم‌اندازی باشکوه رو به کوهستان، منظره‌ای فوق‌العاده را برای شما به نمایش می‌گذارد. روبه‌روی شما ساحل اختصاصی با آب‌های فیروزه‌ای است و در محوطه نیز سرسبزی باغ و درختان شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

این هتل دارای ویلاهای ساحلی اختصاصی است که بدون شک گزینه‌ای مناسب برای ماه عسل محسوب می‌شوند. در این هتل همچنین خدمات ویژه ماه عسل نیز به زوجین جوان ارائه می‌شود که ازجمله آن‌ها می‌توان به تزئیات ویژه اتاق، پذیرایی خاص ماه عسل، صبحانه در اتاق و… اشاره کرد.

آنتالیا مقصد رویایی ماه عسل

آنتالیا با مناظر و طبیعت زیبا و هتل‌های مجهز مقصد رویایی ماه عسل زوج‌های جوان است. هتل هایی مانند هتل کریستال فامیلی آنتالیا، بهترین امکانات را برای سفری به‌یادماندنی در اختیار زوج‌های جوان قرار می‌دهند. برای رزرو هتل آنتالیا جهت ماه عسل می‌توانید ازطریق «فلای تودی» اقدام کنید. در فلای تودی لیستی از هتل های آنتالیا در اختیار شما قرار می‌گیرند که می‌توانید براساس سلیقه و بودجه خود یکی از آن‌ها را برای اقامت انتخاب کنید. خرید بلیط هواپیما آنتالیا نیز ازطریق فلای تودی امکان‌پذیر است که در چند مرحله ساده انجام می‌شود.

5

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا