خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آزادی امیر حسینی و محمدرضا سبزعلیپور

روز گذشته خبر آزادی دو فعال ورزشی و اقتصادی منتشر شد که به نقل از خبرگزاری های ایرنا و تسنیم در پی می آید:

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان از برطرف شدن مشکل قضایی رئیس فدراسیون آماتوری ورزش کارگری خبر داد و گفت: «امیر حسینی» با گذشت شاکی خصوصی از زندان آزاد شد.

محمود خسروی وفا گفت: محسن مهرعلیزاده رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای از شکایت خود علیه «امیر حسینی» گذشت کرد تا زمینه آزادی وی از زندان فراهم شود.

وی افزود: پس از زندانی شدن امیر حسینی رئیس فدراسیون ورزش کارگری به همراه شماری از روسای فدراسیون ها و مدیران ورزشی دیداری با مهرعلیزاده برگزار شد تا این مشکل رفع شود.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک عنوان کرد: مهرعلیزاده در این ماجرا در بیانیه خود اعلام کرده است که به پاس احترام به بزرگان، شخصیت ها و پیشکسوتان، مدیران و جامعه ورزش به درخواست آنان پاسخی مثبت داده تا حسینی که اکنون در مرخصی به سر می برد، دوباره به زندان باز نگردند.

وی ادامه داد: با وجود حکم دادگاه مبنی بر محکومیت امیر حسینی، مهرعلیزاده برابر درخواست روسای فدراسیون ها که در قالب یک نامه به ایشان ارائه شد، از حق قانونی خود گذشت کرده و از تداوم حبس وی انصراف داد.

خسروی وفا همچنین افزود: همانطور که در بیانیه مهرعلیزاده نیز اشاره شده است همزمانی این بخشش با ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، نشان از پایبندی به سجایای اخلاقی و پهلوانی و ارادت به اهل بیت شاکی است.

وی به نمایندگی از جامعه ورزش کشور از محسن مهرعلیزاده بابت بخشش و رافت صورت گرفته تقدیر و تشکر کرد.

رئیس مرکز تجارت جهانی ایران از زندان آزاد شد

محمدرضا سبزعلیپور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران پس از تحمل ۳ ماه حبس امروز از زندان آزاد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی مرکز تجارت جهانی ایران، با حمایت و پیگیری جمعی از دوستان، حامیان و دوستداران رئیس مرکز تجارت جهانی ایران، ساعاتی قبل سبزعلیپور پس از 33 ماه حبس با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد و در میان استقبال دوستان به منزل بازگشت.

مرکز تجارت جهانی ایران اضافه کرد: “سبزعلیپور اواسط آذرماه گذشته، به‌دلیل انتقاد چندساله خود از سیاستهای غلط اقتصادی دولت یازدهم با شکایت نماینده دولت و بانک مرکزی، با صدور قرار وثیقه یک میلیارد تومانی بازداشت و روانه زندان شد. هرچند وی از طرفداران و دوستداران دولت تدبیر و امید بوده و برای پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز تلاشهای زیادی را انجام داده است اما دولت یازدهم به‌دلیل عدم انتقاد پذیری و پایین بودن آستانه تحملش حتی تاب و تحمل شنیدن نقد منصفانه دوستان خود را نیز نداشته است. به‌امید روزی که سطح انتقاد پذیری و آستانه تحمل دولت تدبیر و امید به‌قدری بالا رود که نه‌تنها فکر حذف منتقدین منصف خود را از سر خارج کند بلکه در جهت رفع ضعف‌ها و کم و کاستی‌های موجود جامعه، با آغوش باز به استقبال منتقدین خود بیاید”.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا