خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«۸۰۰ نفر از پزشکان عمومی قم به کار طبابت اشتغال ندارند»

رئیس سازمان نظام پزشکی قم با بیان اینکه ۸۰۰ نفر از پزشکان عمومی استان به کارهایی غیر از طبابت اشتغال دارند، گفت: دلیل این موضوع عدم رضایت این دسته از پزشکان از درآمد خود است.

به گزارش سایت خبرقم (قم‌نا) به نقل از خبرگزاری ایرنا، «حسن عادلی با بیان اینکه سه هزار و ۳۰۰ پزشک از جمله پزشک عمومی، متخصص، فوق تخصص و دندانپزشک عضو سازمان نظام پزشکی استان هستند، اظهار کرد: از این تعداد، یک‌هزار و ۴۰۰ نفر پزشک عمومی و ۸۰۰ نفر نیز پزشک متخصص و فوق تخصص هستند.

او با بیان اینکه از میان یک‌هزار و ۴۰۰ پزشک عمومی که عضو سازمان هستند، فقط ۶۰۰ نفر به کار پزشکی اشتغال دارند، تصریح کرد: از این تعداد نیز فقط ۱۸۰ نفر در مطب شخصی مشغول به کار می‌باشند.

عادلی با بیان اینکه استان قم از نظر خدمات پزشکی شرایط نسبتا خوبی دارد و می‌تواند بهتر از وضعیت فعلی نیز این خدمات را ارایه دهد، خاطرنشان کرد: در بیش از ۵۰ درصد پرونده‌هایی که در دادسرای نظام پزشکی بررسی می‌شود، پزشک مورد نظر محکوم می‌شود.

او با تاکید بر اینکه باید بستر‌های ایجاد مشکل را حل کرد، گفت: تمام تلاش سازمان نظام پزشکی رسیدگی سریع به پرونده‌های تخلفات پزشکی و جلوگیری از تضییع حقوق بیماران است.

رئیس سازمان نظام پزشکی قم با انتقاد از برخورد‌های غیرکارشناسانه و قهری برخی از مسوولان استان، گفت: برخی پزشکان در مقابل محدودیت ایجاد شده قم را ترک می‌کنند و استان از خدمات این پزشکان محروم می‌شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا