خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کابوس انبارداری، ارسال و عملیات را به رویا تبدیل کنید | «روناد» دستیار شما از تامین کالا تا بسته بندی و ارسال به مشتری

با این ابزار بدون نگرانی از انبارداری، بسته بندی، ارسال کالا و سفارشات بفروشید؛ چه مغازه دار هستید چه آنلاین شاپ دارید و یا استارت آپ

رپورتاژ آگهی: اگر تا به حال افزایش حجم سفارش در پیک‌های خرید سال مانند جمعه سیاه یا ولنتاین را تجربه‌کرده‌باشید، می‌‎دانید که برای یک کسب‌وکار کابوس است که نتواند حجم بالای سفارشات خود را مدیریت کند و نتواند همه سفارشات را به موقع ارسال کند، همچنین اگر نیاز به یک انبار دارید اما نگران هزینه های رهن و اجاره، تجهیز و نیروی کار آن هستید این مقاله درباره روناد، ابزار همه فن حریف عملیات را بخوانید.

از اولین لحظه تا آخرین لحظه هرکجا که می خواهید بفروشید چه آنلاین، چه حضوری چه در ترب یا دیجی کالا و یا تلفنی می‌توانید در هر مرحله از عملیات خود روی Ronad fulfillment center | مرکز ۳۶۰ درجه عملیات روناد حساب کنید.

یک سناریوی فرضی را مرور می‌کنیم. در اولین مرحله شما یک مغازه کادویی دارید و همزمان یک آنلاین شاپ بهترین زمان کاری برای شما روز ولنتاین است که می‌توانید پکیج های این روز را به تعداد بالا بفروشید البته در صورتی که از پس ارسال، انبار داری بربیایید و بتوانید به سرعت پکیج‌ها را آماده کنید. در حالت عادی نیز فروش نسبتا خوبی دارید چون روی بازاریابی خود کار کرده‌اید و به ۱۰ متر انبار نیاز دارید.

حجم سفارشات بالا رفته و نیاز دارید که ۱۵ متر برای ۱۰ روز انبار بیشتری در اختیار داشته‌باشید اما هر چه قدر می‌گردید نمی‌توانید یک انبار را برای ۱۰ روز اجاره کنید در فکر این هستید که قید فروش بیشتر را بزنید که صاحب مغازه کناری شما که مزون دارد می‌گوید از یک استارت آپ خدمات می‌گیرد که برای جمعه سیاه از سرویس «انبارش ابری» آن استفاده کرده است و ۱۰ متر انبار ثابتی که برای یک سال از روناد گرفته است را برای ۱۰ روز به ۳۰ متر افزایش داده و دوباره پس از کمپین فروش خود به حالت قبلی برگشته است. همچنین نگران این بوده است که برای فروش روی دیجی کالا نیز به مشکل بخورد اما قرارداد سرویس «پردازش محصول دیجی کالا» را با روناد بسته است که خود روناد از محل انبار فروشنده با لیبل نارنجی و شرینک به دیجی کالا تحویل داده است و صاحب مغازه کناری نگران این نبوده است که باید از مرکز تهران به دیجی کالا مراجعه کند، همزمان که باید لباس‌های تخفیف خورده خود در فروشگاه و آنلاین شاپ خود را مدیریت می‌کرده‌است.

شما تصمیم می گیرید که روناد را در گوگل سرچ کرده و با مشاوران عملیات و انبارداری آن تماس بگیرید. در تماسی که گرفته شد متوجه می شوید که می توانید از کوچه مروی شکلات های مورد نیاز خود را با یک تماس تلفنی تهیه کرده و چون حجم سفارش بیش از ۲۰ عدد است با جمع آوری رایگان روناد نگران هزینه ارسال و باربری نباشید. عروسک‌ها را از بازار تهران مانند شکلات‌ها تهیه کنید و به همین صورت باقی مواردی که باید برای پکیج بخرید را روناد تحویل بگیرد. جعبه را نیز از خود روناد تهیه کنید و در محل روناد همگی با هم یک پک کادویی شوند و به اصلاح عملیات کیتینگ روی آن صورت گیرد. همچنین مشاور به شما می‌گوید که انباری که از روناد می‌گیرید بدون فضای پرت است یعنی پول راهرو ها را صاحب کسب و کار به روناد پرداخت نمی کند.

همچنین نگران این هستید که کنترل کیفیت و تعدادی که خریداری کرده‌اید مطلوب شما باشد که این کار نیز به صورت برون سپاری در روناد برای شما قابل انجام است. یعنی کنترل کیفیت اقلامی که تامین کرده‌اید.

دیگر مواردی که در مغازه جایی برای آن ندارید و نیاز به دپو دارد را در چند متر جا به صورت ثابت بدون پول پیش،که می‌توانید در موارد دیگری مانند تبلیغات هزینه کنید، قراردهید بدون این که خودتان آن را تجهیز کنید و یا پول قفسه بندی بدهید. برای آن ده روز هم نیاز به ۱۰ متر دیگر جا دارید که به صورت ابری و روزانه آن را تهیه می کنید.

شما متوجه شده‌اید که می‌توانید سفارشاتی که از چند روز قبل می‌آید را به صورت تقویمی برای روز ولنتاین ارسال کرده و سفارشات لحظه‌ای را با استفاده از سرویس فراارسال روناد به صورت کاملا سیستمی مدیریت کنید. همچنین اگر بخواهید ارسال پستی داشته باشید ۱۰ درصد زیر تعرفه خود ارسال برای شما انجام خواهد شد.

دستیار فروش در دیجی کالا روناد
روناد

همچنین سوال برای این فروشنده که شما خود را جای او گذاشته‌اید پیش می آید که چطور می تواند از پکیج جدید تولید شده عکس یا فیلم داشته باشد که آن هم با قیمت اقتصادی و به صورت صنعتی در محل انبار روناد یا با صفحه سفید در استودیو روناد قابل انجام است.

انبار مورد نیاز شما چه مسقف چه بدون سقف؛ چه ایزوله. انبار روناد در متراژ حتی یک متر یا ۱۰۰۰۰ متر در اختیار شماست که ثابت یا متغیر (ابری) از آن استفاده کنید. کارخانه‌دار هستید، صاحب شرکت، مغازه دار یا بنیان‌گذار یک استارت آپ ما برای شما راه کار داریم.

شما هم برای کسب اطلاعات از نحوه سرویس سامانه هوشمند انبارداری و ارسال روناد با مشاورین تخصصی تماس بگیرید.

این ویدیوها را نیز می توانید ملاحضه کنید.

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا