خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جریمه ۸۵۶ میلیارد تومانی پرونده‌های قاچاق بوشهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به مختومه شدن ۱۳۷ پرونده قاچاق کالا و ارز استان در سطح ملی گفت: در این زمینه متهمان این پرونده‌ها به ۸۵۶ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش سایت دیار جنوب (بوشهر)، «رضا حدادپور با اشاره به مختومه شدن 493 پرونده در اجرا احکام شعب تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: در 4 ماه نخست امسال 536 پرونده به اجرا احکام شعبه‌های تعزیرات حکومتی استان بوشهر وارد و با احتساب موجودی‌های قبل در مجموع 493 فقره مختومه شد.

او به میزان محکومیت پرونده‌ها در اجرا احکام تعزیرات حکومتی استان بوشهر گفت: در 4 ماه نخست امسال در مجموع 536 پرونده مختومه در اجرا احکام 73 میلیارد تومان جریمه نقدی وصول شد که در زمینه قاچاق کالا و ارز است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر با اشاره به یک‌هزار و 304 پرونده مختومه در اجرا احکام تخلفات کالا و خدمات گفت: با مختومه شدن این پرونده‌ها 3 میلیارد تومان وصول شد.

حدادپور از مختومه شدن 441 پرونده تخلف حوزه بهداشت در اجرا احکام تعزیرات حکومتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در این زمینه 1.1 میلیارد تومان جریمه نقدی متهمان وصول شد.

او با بیان اینکه در سه ماه پایانی سال قبل 2 هزار و 898 پرونده در تعزیرات حکومتی استان بوشهر مختومه شد گفت: این پرونده‌ها در مجموع 596 میلیارد تومان محکوم شدند و در مدت یاد شده با مختومه شدن یک‌هزار و 380 پرونده در حوزه اجرا احکام تعزیرات حکومتی استان بوشهر 100 میلیارد تومان از جریمه‌های نقدی وصول شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر یکی از برنامه‌های این مجموعه را مشارکت در گشت‌های سیار مشارکتی با دیگر دستگاه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: در این عرصه 3 هزار و 315 واحد مورد بازرسی قرار گرفت و یک‌هزار و 143 پرونده تخلفات در تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد.

حدادپور تعداد پرونده‌های ملی استان بوشهر در زمینه قاچاق کالا و ارز در سه ماه پایانی سال قبل را 76 فقره دانست و بیان کرد: این پرونده‌ها در زمینه قاچاق کالا و ارز تشکیل شده که در مجموع متهمان به 473 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند

او با اشاره به مختومه شدن 137 پرونده قاچاق کالا و ارز استان در 4 ماه نخست امسال در سطح ملی تصریح کرد: در این زمینه متهمان این پرونده‌ها به 856 میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم شدند.»

منبع: تسنیم

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا