خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قوه قضاییه: معصومه هویزات در سلامت کامل است

میزان، خبرگزاری قوه قضاییه، نوشت:

در پی حادثه فوت یک متهم به نام محمد میرموسوی در فوت متهمی در تحت نظرگاه فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان، خبر‌هایی با موضوع مشابه در برخی از رسانه‌های ضد انقلاب در حال انتشار است.

در یکی از خبر‌های مورد اشاره، ادعا شده است زنی ۲۴ ساله به نام معصومه هویزات در که در زندان سپیدار استان خوزستان بازداشت بوده است، بعد از انتقال به پلیس آگاهی به دلیل ضرب و شتم در بازداشتگاه جان باخته است.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد فردی به هویت معصومه هویزات چندی پیش به اتهام سرقت مسلحانه دستگیر و به مدت یک هفته در زندان سپیدار حضور داشت.

این متهم در حال حاضر برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد و ادعای فوت وی کذب و بی‌اساس است.

همانطور که در گذشته و بویژه در اغتشاشات سال ۱۴۰۱ شاهد بودیم، انتشار اخبار کذب و جعلی درباره مرگ افراد مختلف در پی وقوع حوادث این‌چنینی از ترفند‌های گروهک‌های ضد انقلاب است.

پس از حادثه پیش آمده برای مرحوم میرموسوی در لاهیجان نیز خبر‌های ساختگی مرگ افراد مختلف با موضوع مشابه در دستور کار رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته و خبر دروغ مرگ معصومه هویزات یکی از این نمونه‌ها است.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا