خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بیانیه‌ی جمعی از جوانان اصلاح طلب و فعالان ستاد پزشکیان در اصفهان

جمعی از جوانان اصلاح طلب و فعالان ستاد مسعود پزشکیان در استان اصفهان در بیانیه‌ای نوشتند:

*بسم الله الرحمن الرحیم*

*النَّجاةُ مَع الصَّدقِ*

🔰مردمان شریف استان اصفهان، خداوند را شاکریم که شما بار دیگر هوشمندانه و آگاهانه علی رغم تمام ناملایمتی ها،کاستی ها ، ابر چالش ها و مشکلات ریز و درشتی که روزانه با آن ها دست و پنجه نرم می کنید ،این بار نیز عقلانیت را بر افراطی گری رجحان داده ،به امید اینکه شاید تن زخمی ایران و اصفهان عزیزمان التیام بخشد و  امید به زندگی مردمان صبورمان بازگردد.

🔰امروز که همت مردم و لطف الهی شامل حال مردم و کشور شد ،این ما *اصلاح طلبان* هستیم که می بایست منفعت عمومی را بر منفعت شخصی ترجیح داده و حل چالش ها و  ابر چالش های کشور و استان و حل مشکلات را در راستای منافع ملی به طور جد پیگیری نماییم.

🔰متاسفانه اخباری را شاهد هستیم که مجددا افرادی در حال لابی گری  و رایزنی جهت به دست گرفتن  سکان استانداری استان پرچالش اصفهان هستند که نتوانستند در سنوات قبل کارنامه قابل قبولی از خود به جای بگذارند.

🔰ایشان و همراهنشان همان کسانی هستند که  بالاترین سطح مدیریتی استان را در دولت دوازدهم اشغال نموده و به جای گزارش عملکرد خود که یکی از سیاه ترین و نامیدانه ترین دوران استانداری این استان است ، هنوز در پی تصدی مجدد این پست هستند.

🔰آقای رضایی و دوستان وهمراهانشان باید پاسخ دهند که برای  اصفهانی که نفس ندارد ، زاینده رود خشک شده که رگ حیات اصفهان است ،گاوخونی که بی جان است ،زمینی که فرو نشست آن جدی است  و هر روز آثار آن ترکی بر تن  آثار تاریخی می اندازد چه کرده اند؟

🔰ایشان مگر قسم یاد نکردند که هیچ چشم داشتی به پست و جایگاه ندارند؟

🔰چه کسی ایشان را وادار به قسم جلاله خوردن نمود که امروز  ایشان به آن پایبند نیستند؟

🔰جناب آقای دکتر رضایی با توجه به اینکه شما بالاترین سن را درمیان دیگر کاندیدها هستید، انتخاب خود را به عنوان استاندار خلاف شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور محترم مبنی بر جوانگرایی نمی دانید ؟

🔰مگر رئیس ستاد رئیس جمهور منتخب نباید در پی محقق شدن منویات ایشان باشد ،مگر ایشان صداقت و عدم دروغ گفتن به مردم را خط قرمز خود اعلام ننمودند،پس چگونه است که ایشان مدام این خطوط قرمز را می شکند و از رئیس جمهور محترم خرج می کنند.

🔰در پایان متذکر می شویم  *ما جمعی از جوانان اصلاح طلب و فعالين ستادی دکتر پزشکیان* ضمن اعلام خطر به رئیس جمهور محترم ،صرفا جهت ثبت در تاریخ یادآور می شویم که ما به رای مردم و اعتماد مردم متعهد بوده و براساس اخلاق،وجدان،خردجمعی و مصالح عمومی آقای دکتر عباس رضایی را  فاقد توانایی در جهت حل مشکلات استان اصفهان می دانیم.

*جمعی از جوانان اصلاح طلب و فعالین ستاد دکتر پزشکیان در استان اصفهان*

*دوازدهم شهریور ماه یکهزار و چهارصد وسه*

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا