خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان برنامه سه رفیق: تاریخ پخش قسمت آخرِ مجموعه‌ی “گرند تور” اعلام شد

کافه سینما نوشت:

آمازون تاریخ انتشار قسمت پایانی سریال The Grand Tour را با انتشار یک تریلر رسما تایید و اعلام کرد.

به‌گزارش زومجی بامنبعِ Carscoops در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال گرند تور به پایان راه خود رسیده است. آمازون با انتشار یک تریلر اعلام کرد که قسمت پایانی سریال The Grand Tour که One For The Road نام دارد، در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۳ (۲۳ شهریور ۱۴۰۳) پخش خواهد شد. این قسمت درواقع چهارم فصل پنجم این برنامه است که پایانی برای این برنامه خودرومحور و دوران حرفه‌ای سه جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌ است. در ادامه می‌توانید تریلر قسمت پایانی سریال The Grand Tour را مشاهده کنید:

جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌ مجریان سابق مستند محبوب و خودرومحور تاپ‌ گیر هستند که پس از ۲۲ سال از پخش اولین قسمت برنامه Top Gear تصمیم به بازنشستگی با برنامه تور بزرگ گرفته‌اند. در برنامه The Grand Tour: One For The Road شاهد آخرین تور خود را در هشتمین سالگرد پخش این برنامه برگزار می‌کنند و در آن به زیمباوه سفر خواهند کرد. در طول این برنامه شاهد حضور ماشین‌های کلاسیک ایتالیایی، ماسل کارها و غیره خواهیم بود.

جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند‌ پیش از این مجریان برنامه Top Gear بودند که بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۵ این برنامه را تهیه و اجرا کردند. در سال ۲۰۱۴ به علت گزارش‌هایی مبنی‌بر سو رفتارهای کلارکسون، بی‌بی‌سی تصمیم به قطع همکاری با او گرفت و در ادامه می و هموند هم از برنامه جدا شدند و سپس این سه نفر قراردادی برای همکاری با آمازون برای تولید برنامه The Grand Tour امضا کردند که ۵ فصل و ۴۵ قسمت از این برنامه تولید و پخش شده است

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا