خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت پروازها پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل/ هزینه بلیت هواپیما مسافران چه می شود؟

با توجه به وضعیت منطقه و حمله موشکی در راستای ایمنی پروازها کلیه پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۱۰ صبح ( چهارشنبه ۱۱ مهر ماه) باطل اعلام می‌شود.

آخرین وضعیت پروازها پس از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل/ هزینه بلیت هواپیما مسافران چه می شود؟ پروازها از استانبول ترکیه به ایران چه شد؟

به گزارش جماران؛ دیشب ساعت 21، مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اعلام کرد: فعلا پروازهای با مبدا و مقصد فرودگاه امام (ره) متوقف شده است. همچنین پروازهای داخلی نیز در حال حاضر متوقف هستند.

سعید چلندری در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا پروازها با مبدا و مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) متوقف شده است یا خیر؟ گفت: با توجه به شلیک های انجام شده، پروازهایی که احساس کنیم نگرانی در خصوص آنها وجود دارد به مبدا باز می گردند یا اجازه تیک آف به آنها داده نمی شود.

وی افزود: فعلا پروازهای ورودی و خروجی به فرودگاه امام (ره) را متوقف کرده ایم تا زمانی که اجازه پرواز صادر شود.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تصریح کرد: پروازهای داخلی نیز فعلا بسته شده است و باید اجازه پرواز آنها نیز صادر شود.

سازمان هواپیمایی اعلام کرد: پروازهای سراسر کشور تا ۱۰ صبح چهارشنبه باطل شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کلیه پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه باطل شد.

جعفر یازرلو با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت منطقه و حمله موشکی در راستای ایمنی پروازها کلیه پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۱۰ صبح ( چهارشنبه ۱۱ مهر ماه) باطل اعلام می‌شود.

وی افزود: مسافران گرامی دغدغه‌ای بابت پروازها و انجام مسافرت‌ها نداشته باشند و در صورت لزوم همه هزینه‌های بلیت آنان مسترد خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: بر این اساس طی ساعت‌های آینده اطلاعات لازم برای برنامه‌ریزی سفرهای مسافران از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به اطلاع هموطنان خواهد رسید.

توقف پروازها از استانبول ترکیه به ایران، عراق و اردن

ایرنا نوشت: در پی حمله موشکی ایران به اسرائیل، شرکت های هوایی داخلی و بین المللی پروازهای خود را از فرودگاه های استانبول و صبیحا به این مقاصد لغو کردند.

بسیاری از خطوط هوایی نیز پروازهای خود را در مسیر این کشورها تغییر دادند و آنها را به استانبول، صبیحا و فرودگاه های مجاور هدایت کردند.

چندین هواپیمای خارجی که به دلیل بسته شدن حریم هوایی با کمبود سوخت مواجه بودند، به فرودگاه های استانبول و صبیحا تغییر مسیر دادند.

لغو تمام پروازها در سراسر کشور تمدید شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: برای حفظ ایمنی پروازها و شرایط منطقه، تمام پروازها در سراسر کشور تا ساعت ۵ صبح فردا پنج شنبه ۱۲ مهر ماه باطل اعلام می‌شود.

وی به مسافران اطمینان داد، دغدغه‌ای بابت هزینه های پرداخت شده بلیت پروازها نداشته باشند در صورت لزوم تمام هزینه‌های بلیت آنان مسترد خواهد شد.

همچنین شرکت های هواپیمایی نیز نسبت به انجام پروازها در روزهای آینده اطلاع رسانی لازم را انجام خواهند داد.

سازمان هواپیمایی کشوری، اطلاعات لازم برای انجام پروازها را متعاقبا اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا