خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف – ۱۳ مهر | بازار داغ شایعات

انصاف نیوز – شبنامه، جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳:

متن و حواشی تنش‌ها میان ایران و اسرائیل، همچنان در صدر اخبار است.

یک کانال تلگرامی به نام «فراروز» ادعایی مطرح کرده مبنی بر اینکه برخی رسانه‌ها و افراد فعال رسانه‌ای «توسط دستگاه قضا مورد احضار، تشکیل پرونده یا اعلام جرم قرار گرفته‌اند».

این کانال تلگرامی از این افراد و رسانه‌ها نام برده است: کانال تلگرامی صابرین نیوز، رسانه ایران تایمز، علی اکبر رائفی پور، حسین یزدی، امیر حسین مصلی و محمود صادقی نماینده سابق مجلس مصادیقی از این موضوع بوده‌اند.

این مسئله درحالی مطرح می‌شود که اشخاص طرح شده در این خبر در اظهارات خود در اینمورد در شبکه‌های اجتماعی، همگی مواضعی ضداسرائیلی و به طرفداری از ایران را طرح کرده بودند.

البته در ادعای مطرح شده به جزئیات این ادعا و اتهام احتمالی اشاره‌ای نشده است.

نماز جمعه

تحلیل نماز جمعه‌ی امروز به امامت رهبری، از دیگر مواردی است که در رسانه‌های فارسی زبان خارجی مورد توجه بوده است.

تحلیلگران، خطبه‌های این نماز جمعه را بجز نمایاندن امنیت و اقتدار، نوعی تزریق آرامش به جامعه نیز معنا کرده‌اند.

برخی نیز با این برداشت که صدای رهبری گرفتگی داشته، ابراز نگرانی کرده‌اند. در مقابل برخی دیگر از کاربران معتقدند اینکه آقای خامنه‌ای خلاف دفعات قبل نماز عصر را نیز خود اقامه کردند نشان از صحت جسم و حضور ذهن قابل قبول دارد.

یک شایعه‌ی عجیب

شایعه‌ی فوت همسر رهبری که از دیشب در فضای مجازی می‌چرخید، امروز تا آنجا پیش رفت که حتی واکنش برخی سیاسیون صاحب‌نام و معتبر را هم در پی داشت، اما تکذیب آقای حسن خجسته، برادر همسر آقای خامنه‌ای، پاسخی به این شایعه بود. البته انصاف نیوز هم پنجشنبه شب این ادعا را تکذیب کرده بود.

پرواز عراقچی به بیروت

سفر وزیر امور خارجه به بیروت در شرایط جنگی، از دیگر اخبار و تصاویری بود که توجه برخی کاربران را به خود جلب کرده است.

شایعه‌ی یک ترور دیگر

تکرار حملات سنگینی چون حمله به محل استقرار سیدحسن نصرالله گمانه‌زنی درمورد قصد ترور شخصی بلندمرتبه در بیروت را قوت بخشید. رسانه‌های اسرائیلی خبر دادند که هدف این حملات ترور هاشم صفی‌الدین، جانشین احتمالی سیدحسن نصرالله بوده است.

تاکنون حزب الله بیانیه‌ای در اینمورد نداده است، اسرائیلی‌ها اما می‌گویند نشانه‌ای از کشته شدن صفی‌الدین دریافت نکرده و احتمال می‌دهند که او مجروح شده باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا