خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف- ۲۲ مهر | منظور شهرداری تهران چیست؟! | واکنشی به ادعای امام جمعه اردبیل درباره امام زمان

انصاف نیوز- شبنامه، یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳

آقای شهردار، انتخابات تمام شده!

پرواز محمدباقر قالیباف به بیروت در بحبوحه‌ی جنگ از سوی فعالان سیاسی و رسانه‌ای و برخی رسانه‌های داخلی و فارسی‌زبان مورد توجه قرار گرفت؛ اما توجه خاص شهرداری تهران و نصب بنرهایی در سطح شهر هم از حواشی بود که مورد توجه بخش زیادی از مخاطبان شبکه‌های اجتماعی شد.

در بنر مذکور با شعار «لشکر نصر | مرد این میدان ما هستیم…»  عکس‌ی از قالیباف، رئیس مجلس در ابتدای صف، رئیس جمهور، نفر دوم صف و سردار قاآنی و پس از او عراقچی کار شده است. قرار دادن رئیس جمهور پشت سر قالیباف واکنش‌هایی را برانگیخته و این اقدام شهرداری تهران را «شیطنتی سیاسی» دانسته‌اند که «همچنان درگیر بازی‌های انتخاباتی است».

واکنشی به امام جمعه اردبیل

دو روز پیش آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل گفته بود: «با حمله امام زمان ۷۰ هزار صهیونیست در قدس کشته خواهند شد. تا فرصت از دست نرفته اسرائیلی ها فرار کنند و الا به شمشیر امام مهدی گرفتار خواهند شد.»

حال محمد تقی فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم، در حساب ایکس خود به این اظهارات واکنش نشان داده و نوشت: «چرا امام جمعه اردبیل نسنجیده سخن می‌گوید؟ از کجا امام زمان وقت ظهور هفتاد هزار صهیونیست را می‌کشد؟ از اسرائیلی‌ها می‌خواهد زود خاک کشور را ترک کنند. آقای امام جمعه جنگ طلب نباشید. پای دین را وسط نکشید. از این اسرائیلیات نگویید.

من هم معتقدم دولت اسرائیل و نتانیاهو باید با اشد مجازات هلاک شوند.»

ادعای «هدف قرار گرفتن رییس ستاد مشترک ارتش اسرائیل»

برخی کانال‌های تلگرامی نظامی‌نویس مدعی‌ شده‌اند در حمله پهپادی حزب‌الله به مقر تیپ گولانی در حومه حیفا، هرتزی هالوی، رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز هدف قرار گرفته است. برخی از زخمی شدن او گفته‌اند. این ادعا گویا تنها در شبکه‌های اجتماعی فارسی زبانان منتشر شده است و تاکنون منبع موثقی در این باره پیدا نشده است. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا