خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مراقب اوردینری تقلبی باشید + عکس

رپورتاژ آگهی

به دلیل مطرح بودن بودن برند اوردینری نمونه ی تقلبی این محصولات بیشتر از هر برند دیگری در کشور ما یافت میشوند طبق تحقیقات صورت گرفته بسیاری از فروشندگان سطح گشور حتی خود نیز از تقلبی بودن محصولات خود مطلع نیستند .

چرا که نمونه ی فیک این محصولات بسیار دقیق و مشابه نمونه های اورجینال ساخته شده است . 

عکس اوردینری فیک و تقلبی

عکس های زیر نمونه های تقلبی برخی از محصولات اوردینری است .

از کجا اوردینری اصلی بخریم ؟

همانطور که پیش تر نیز گفتیم بیشتر فروشندگان محصولات اوردینری حتی خود نیز از فیک بودن محصولات خود اطلاعی ندارند با این حال فروشگاه هایی نیز هستند که این محصولات را به صورت اورجینال عرضه میکنند . طی بررسی های انجام شده و نظرات کاربران در سایت های مختلف و استعلام از برخی اساتید و پزشکان فروشگاه ( اوردینری استور ) و فروشگاه مادران نمونه ی اورجینال این برند و برخی دیگر از برند های مطرح مراقبت پوستی را عرضه میکنند . برای دسترسی به این فروشگاه ها میتوانید اسم فروشگاه را در گوگل جستجو کنید . برای مثال در گوگل تایپ کنید اوردینری استور . 

تشخیص اوردینری اصل و فیک

همانطور که پیش تر نیز گفتیم به علت شباهت بسیار زیاد نمون های فیک برند اوردینری حتی فروشندگان این محصولات نیز گاها قادر به تشخیص نیستند . با این حال اگر یک نمونه ی اصلی و یک نمونه ی فیک از محصولات اوردینری را داشته باشید شاید بتوانید متوجه اختلاف ظاهری ناچیزی شوید . البته که ممکن است این اختلاف ظاهری نیز پایدار نباشد و تولیدگنندگان محصولات فیک این برند در وارد بعدی این جزئییات را نیز مانند نمونه ی اصلی تغییر دهند . 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا