خرید تور تابستان

‌اطلاعیه آموزش‌وپرورش‌ درباره مادری که مدرسه فرزندش را به ازای شهریه نظافت کرد!

مدیر مدرسه‌ای که مادری را به ازای شهریه فرزندش مجبور به نظافت کرده بود، استعفا داد.

به گزارش خبرآنلاین، روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس پیرامون اخبار منتشر شده در فضای مجازی درباره نظافت مدرسه توسط یک مادر بابت نداشتن شهریه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

بنابر گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس، پیرو بررسی‌های صورت گرفته و با عنایت به اظهارات ثبت شده مدیر مدرسه، اولیا دانش‌آموز و بر اساس مستندات موجود، با پذیرش استعفای مدیر، ابلاغ ایشان لغو و پرونده جهت ادامه بررسی وفق قوانین و مقرارت در اختیار هیأت رسیدگی به تخلفات قرار گرفت.

لازم به ذکر است، روز گذشته نیز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که «نماینده‌ای از سوی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در محل مدرسه حاضر و با مدیر مدرسه و ولی دانش‌آموز گفت و گو کردند. بر اساس بررسی انجام شده، آنچه تاکنون محرز شده، با مطلب منتشر شده در فضای مجازی فاصله معناداری دارد. بی شک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران رعایت حقوق کامل دانش‌آموزان، اولیاء و فرهنگیان را محور تمامی فعالیت‌ها، برنامه‌ها و اقدامات خود دانسته و در صورت تأیید هرگونه تخلف از سوی مدیر مدرسه یا هر یک از ارکان ذی ربط، مطابق قوانین و مقررات با متخلفان برخورد خواهد شد.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا