خرید تور تابستان

در بازی اینترمیلان مقابل رم چه گذشت؟ | خبری از طارمی نبود!

بازی اینترمیلان مقابل رم با نتیجه‌ی یک بر صفر به سود اینتر به پایان رسید.

وبسایت ورزش ۳ نوشت:

اینتر پس از یک نیمه دشوار در مقابل رم توانست به هدفش برسد و گل اول را با والی مهارنشدنی لائوتارو مارتینز به ثمر برساند. نراتزوری در نیمه اول بازی چند موقعیت خوب گلزنی داشت اما مدافعان و دروازه‌بان رم مانع از عبور توپ از خط دروازه شدند. همچنین مصدومیت هاکان چالهان‌اغلو و فرانچسکو آچربی و تعویض این دو بازیکن، باعث شد اینتر نتواند در شرایطی ایدئال به بازی برابر رم ادامه دهد.

اینتر نیمه دوم را مسلط آغاز کرد و رفته رفته به دروازه رم نزدیک شد. با وجود مقاومت مدافعان این تیم اما در دقیقه ۶۰ لائوتارو مارتینز بالاخره اسویلار را تسلیم کرد.

در حالی‌که مالکیت در دست رم بود، فراتزی موفق شد توپ را زالفسکی بگیرد و اینتر را در موقعیت حمله قرار دهد. ستاره ایتالیایی سپس از سمت راست توپ را با یک پاس عرضی به محوطه جریمه ارسال کرد که با اشتباه زکی چلیک توپ کمی جلوتر رفت و لائوتارو مارتینز خودش را جلوتر از ستاره رم رساند و با یک ضربه والی محکم، دروازه میزبان را فرو ریخت.

خیال سیمونه اینزاگی با این گل راحت شد. در صورت کسب سه امتیاز، آنها با ۱۷ امتیاز، بالاتر از یوونتوس در رتبه دوم قرار خواهد گرفت و برای صدرنشینی با ناپولی رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا