خرید تور تابستان

لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان تهران- لوله کشی ساختمان شبانه روزی

لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان تهران- لوله کشی ساختمان شبانه روزی

لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمان تمام فرایندهای مربوط به انتقال آب از منبع تامین آب به مصرف‌کننده را شامل می‌شود. حجم بالای ساختمان‌ها در برخی مناطق تهران و قیمت متغیر این خدمات در هر منطقه سبب‌شده تا ساکنان این شهر با چالش‌های جدی در لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمان خود مواجه شوند. توجه داشته باشید که هدف اصلی از لوله‌ کشی اصولی آب، تامین آب با کیفیت بالا و به‌صورت پایدار برای مصارف مختلف است که اگر نادیده گرفته شود، می‌تواند مشکلاتی همچون کاهش فشار آب، ترکیدن یا گرفتگی لوله‌های فاضلاب و… را به‌همراه داشته باشد. برای اطلاع از لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳ و استفاده از خدمات مرکزی معتبر در زمینه لوله‌ کشی ساختمان‌های تهران، با ما همراه باشید.

خدمات لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمان در تهران

باتوجه‌به افزایش چشمگیر نیاز به ساخت‌و‌ساز در تهران و رشد جمعیت این شهر، خدمات لوله‌ کشی آب و فاضلاب در تهران به یک امر ضروری تبدیل شده‌است. لوله‌ کشی آب و فاضلاب در زمینه ساخت‌و‌ساز ساختمان‌ها بسیار اهمیت دارد و هر فرایندی اعم از نصب و راه‌اندازی لوله آب و فاضلاب در ساختمان‌های تجاری مسکونی اداری ، صنعتی و مسکونی باید طبق اصول و استانداردها انجام شود. علاوه‌بر این‌ها، خیلی از مشکلات ساختمان بی‌دلیل رخ می‌دهند و هر لحظه ممکن است شاهد گرفتگی یا ترکیدن لوله‌ها باشید؛ پس طبیعی است که حداقل یک بار هم که شده، به‌سراغ تعمیرکاران متخصص در زمینه لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمان بروید.

خدمات تخصصی لوله‌ کشی آب و فاضلاب در تهران، نه‌تنها نصب لوله‌ها را شامل می‌شود، بلکه می‌توانید برای تعمیر و جایگزینی لوله‌های خراب، نشتی لوله‌ها، پرشدن چاه یا تخلیه چاه فاضلاب نیز با تعمیرکاران حرفه‌ای لوله کشی ساختمان به‌صورت شبانه‌روزی تماس بگیرید. تمام این خدمات در مراکز معتبری همچون لوله‌بازکنی الو لوله، طبق نرخ اتحادیه انجام می‌شود که می‌توانید حدود هزینه‌ها را در لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳ ببینید.

از دیگر خدمات تخصصی لوله‌ کشی آب و فاضلاب در تهران عبارت‌ است از:

  • تخلیه چاه
  • حفر چاه
  • فنرزنی
  • ترکیدگی لوله
  • لوله بازکنی
  • رفع نم و نشتی

قیمت لوله کشی اگو شهری به چه عواملی بستگی دارد؟

تعیین قیمت برای اتصال فاضلاب ساختمان‌ها به شبکه فاضلاب شهری، یکی از چالش‌هایی است که بسیاری از ساکنان شهرهای بزرگ کشور، به‌ویژه تهران، در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده‌اند. در این زمینه، منبع تصمیم‌گیری مشخصی وجود ندارد و مسئولیت اتصال فاضلاب ساختمان‌ها به شبکه شهری توسط شرکت آب و فاضلاب، به مالکان واگذار شده‌است. عوامل مختلفی وجود دارند که بر هزینه نصب انشعاب فاضلاب به شبکه شهری تاثیر می‌گذارند که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

متراژ لوله‌ کشی ساختمان

مهم‌ترین عامل در تعیین لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳، متراژ لوله‌ کشی است؛ همچنین نوع اجرای فاضلاب اعم از سقفی یا کف‌خواب نیز در تعیین قیمت‌ها بسیار تاثیر دارد.

تعداد واحدهای ساختمان

تعداد واحدهای یک ساختمان مسکونی تاثیر مستقیمی بر حجم فاضلاب تولیدی دارد. بنابراین هرچه تعداد واحدها بیشتر باشد، نیاز به استفاده از لوله‌های با قطر بزرگ‌تر برای اجرای انشعاب فاضلاب به‌وجود می‌آید که درنتیجه هزینه‌ها نیز افزایش می‌یابند. در اغلب ساختمان‌های مسکونی تهران، معمولا از یکی از سایزهای 110، 125 یا 160 برای اجرای سیستم لوله‌ کشی فاضلاب استفاده می‌شود.

جنس و نوع لوله‌ها

از دیگر عوامل موثر بر هزینه لوله‌ کشی اگو شهری، نوع و جنس لوله‌های به‌کاررفته است. به‌عنوان‌ مثال، لوله‌های پوش‌فیت به‌خاطر دوام و ماندگاری بالاتری که نسبت به سایر لوله‌ها دارند، قیمت بالاتری هم دارند.

نیاز به نصب سیفون

لازم است یک سیفون در محل اتصال فاضلاب ساختمان به شبکه فاضلاب شهری نصب شود. در بسیاری از موارد، سیفون توسط اداره آب و فاضلاب در فاصله نیم متری از ساختمان نصب شده‌است؛ اما گاهی ممکن است سیفونی در محل موجود نباشد، که در این صورت لازم است به‌طور جداگانه آن را تهیه و نصب کنید. همین امر می‌تواند باعث افزایش هزینه نهایی شود.

لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳

برای استفاده از خدمات نصب و لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمانی در تهران، حتما به‌سراغ مراکزی بروید که در عین ارائه خدمات باکیفیت و اصولی، دستمزد مناسبی هم دارند؛ چرا که در هزینه نهایی بسیار موثر است. شرکت‌های معتبری که خدمات خود را تضمین می‌کنند، این اطمینان خاطر را به شما می‌دهند که لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمان‌های مسکونی و تجاری را به بهترین شکل ممکن به‌انجام می‌رسانند.

لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳ شامل نرخ‌های متفاوتی برای خدماتی نظیر نصب، تعمیر و نگهداری سیستم‌های لوله‌ کشی است. این جدول که توسط اتحادیه لوله‌ کشی تدوین و منتشر شده‌است، براساس عواملی همچون نوع پروژه (مسکونی یا تجاری)، نوع سیستم لوله‌ کشی (آب سرد و گرم، فاضلاب) و مواد مصرفی (پنج لایه، پلی‌اتیلن) به تفکیک ارائه شده‌است.

نوع خدماتحدود قیمت
لوله‌ کشی آب و فاضلاب88هزار تومان
اجرت لوله‌ کشی فاضلاب چسبی به سیستم سنتی اجرا در کف 4 واحد به بالا95هزار تومان
بست‌کاری لوله‌های فاضلاب (هر عدد)قیمت متغیر
اجرای لوله‌ کشی فاضلاب پوش‌فیت (4 واحد به بالا، هر متر طول)115هزار تومان
لوله‌ کشی آب سرد و گرم و فاضلاب (هر مترمربع)95هزار تومان
دستمزد لوله‌ کشی آب و شوفاژ از سایز 16 الی 32 میلی‌متر85هزار تومان
دستمزد لوله‌ کشی روکار آب و شوفاژ از سایز 16 الی 32 میلی‌متر95هزار تومان
نبشی‌کشی و ساپورت‌بندی با جوشکاری (هر کیلو)30هزار تومان
دستمزد فوم‌کشی و عایق‌کاری لوله‌ها (هر متر)35هزار تومان

به‌طورکلی، می‌توان گفت که دستمزد لوله‌ کشی آب سرد و گرم روکار برای واحد 50متری بین 4.5 تا 5.5میلیون تومان و هزینه لوله‌ کشی فاضلاب واحد حدود 100متری، بین 7 تا 9میلیون تومان است. البته پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳، با کارشناسان مجموعه لوله‌بازکنی الو لوله در ارتباط باشید.

الو لوله، متخصص در لوله‌ کشی آب و فاضلاب ساختمان

هر مشکلی که برای لوله‌ کشی ساختمان شما پیش آمده، از ترکیدگی لوله‌ها گرفته تا گرفتگی چاه فاضلاب، در هر ساعت از شبانه‌روز که نیاز داشتید، می‌توانید باگروه لوله کشی گروه لوله کشی نوین تماس بگیرید. تکنسین‌های مجرب این مرکز با تسلط بالای خود و تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند، کمک‌های لازم را در جهت رفع مشکلات در هر نقطه‌ای از تهران که باشید، ارائه می‌دهند. دستمزد خدمات تخصصی مجموعه نیز براساس نوع خرابی، تجهیزات به‌کاررفته و سایر عوامل ذکرشده، براساس لیست قیمت لوله کشی ساختمان در تهران۱۴۰۳ محاسبه خواهد شد. کافی است برای دریافت مشاوره رایگان، همین حالا با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا