خرید تور تابستان

جنجال بهروز رهبری رهبری فر در تیم پیشکسوتان: معلوم نیست علی آقا و سعید شیرینی چه می‌کنند؟!

بهروز رهبری فر که حضورش در پرسپولیس همواره با جنجال‌های بسیاری همراه بود این بار در جمع پیشکسوتان این تیم هم جنجال به پا کرده است.

این فوتبالیست سابق می‌گوید: چرا به تیم پسشکسوتان پرسپولیس بروم؟ من می بینم آقای مرتضی فنونی‌زاده می گوید همه چیز خوب است. چی خوب است؟ این شرکت پرسپولیس کهن دایر شده تا چه اتفاقی بیفتد؟ الان هم مشغول ساختن مجموعه ای در ماهشهر هستند.

او ادامه داد: آقای شیرینی در ماهشهر چه می خواهد؟ این هزینه ها کجا می شود. یعنی علی پروین ۳ ساعت مجانی می آید کنار تیم پیشکسوتان؟ من می گویم حقوقی که به او می دهند نصفش را به من بدهند من هم می آیم. معلوم نیست علی آقا و سعید شیرینی چه می کنند؟

او درباره‌ی گفته‌های اخیر مهدی هاشمی نسب به اطلاعات‌آنلاین گفت: مهدی راست می گوید که در آن زمان مادرش را کتک زده اند؛ من در جریان این موضوع بودم. من آن روزها زیاد خانه شان می رفتم در طرشت. به سمت خانه شان آجر پرتاب می کردند، شیشه می شکستند؛ انگار خانه ساواکی ها بود. من می گویم علی پروین اگر بعد از جدایی می گفت او فوتبالیست خوبی بوده ولی از نظر اخلاقی مورد نظر ما نبوده داستان فرق می کرد و این همه به این بنده خدا توهین نمی شد. مهدی را هیچ تیمی نمی خواست و اولین پیشنهاد از طرف فتح الله زاده بود و او هم رفت استقلال. خود من هم بیرون کردند.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا