خرید تور تابستان ایران بوم گردی

با آرایش دائمی، بدون لوازم آرایش زیبا باشیم!

رپورتاژ آگهی

در چند سال اخیر که تب آرایش های تُند و زننده، و بعضا عجیب و غریب در حال کاهش است، و همه مشتاق آرایش های مینیمال و ساده شده اند، تکنیک ها و ترندهای میکاپ و آرایش نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده اند. یکی از این تغییرات مهم، ظهور تکنیک های آرایش دائمی صورت است، مانند میکروبلیدینگ ابرو، تاتو رژ لب و تاتو خط چشم دائمی، که به شکل قابل توجهی مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. در این روش ایرادات صورت، مانند عدم تناسب لب ها، فضاهای خالی داخل ابرو و کم پشتی مژه ها و… اصلاح می شود. مزیت آرایش دائمی، در این است که ظاهری کاملا طبیعی دارد و تشخیص آن سخت است. اما نباید فراموش کرد آرایش دائمی هم مانند هر روش اصلاحی دیگری، عوارض و معایب خاص خودش را دارد. اگر قصد دارید بزودی از خدمات آرایش دائمی استفاده کنید، با ما همراه باشید تا ضمن معرفی کامل این روش ها، با محاسن و معایب آنها نیز آشنا شوید.

معرفی مزایای آرایش دائمی

آرایش دائمی یعنی آرایشی که به مرور زمان و در اثر تماس با آب و مواد شوینده پاک نمی شود!

مانند انواع روش های میکروبلیدینگ ابرو، تاتو خط چشم، تاتو رژ لب، لیفت و کاشت مژه. این روش جایگزین مناسبی برای آرایش روزمره است، و معمولا نتیجه ای بسیار طبیعی و واقعی دارد. آرایش دائمی مناسب افرادی است که به آرایش غلیظ و هر روزه عادت ندارند، در چهره خود دارای ایرادات و نواقص هستند و برای آرایش روزمره وقت ندارند. از مزایای این روش می توان اشاره کرد به:

  • جایگزینی مناسب برای لوازم آرایشی

لوازم آرایش از مواد شیمیایی ساخته شده اند. این مواد در طولانی مدت به پوست، مو و سلامت بدن آسیب می زنند؛ اما با آرایش دائمی شما دیگر نیاز به استفاده از انواع و اقسانم لوازم آرایش نخواهید داشت. با این کار دیگر نیاز نیست، هر بار آرایش صورت خود را تمدید کنید و به سلامت پوست صورت و موهای خود آسیب بزنید.

  • طراحی ابرو، خط چشم و لب مطابق فرم طبیعی صورت

یکی دیگر از مزایای میکروبلیدینگ، قربنه کردن ابروها، تغییر دادن رنگ لب و هماهنگ کردن آن با فرم نرمال صورت است. با توجه به اینکه قرینه کردن ابروها، کشیدن خط لب یا لیفت کردن مژه ها نقش مهمی در زیباتر شدن صورت دارد، تخصص و مهارت میکروبلیدینگ کار در نحوه اجرا آن خیلی مهم است؛ در این خصوص پیشنهاد ما به شما مراجعه به مرکز میکروبلیدینگ مهری ماه است.

  • زیبایی طبیعی چهره

آرایش دائمی، به عنوان روشی جایگزین برای آرایش صورت، به زیبایی بیشتر صورت کمک می کند. مثلا اگر کسی دچار ریزش ابرو و کم پشت و خلوت شدن آن شده باشد، میکروبلیدینگ ابرو با ایجاد خطوط ظریف و باریک طبیعی، آنها را خوش فرم، پر پشت و کاملا قرینه می کند، یا اگر فردی لب هایی باریک و بی رنگ دارد، تاتو رژ لب با رنگ کردن لب ها و ایجاد خط لب طبیعی، فرم زیبایی به لب ها می دهد. پس از فواید آرایش دائمی در زیبایی طبیعی چهره، می توان گفت که چهره شما همیشه زیباست، و نیاز به هیچ آرایشی ندارد. این ویژگی برای خانم های شاغل و بانوانی که معمولا زمان کمی دارند، بسیار عالی است!

  • صرفه جویی در زمان و هزینه

اغلب خانم ها روزانه چندین ساعت از زمان خود را صرف آرایش کردن می کنند، یا هر ماه چند بار به آرایشگاه مراجعه می کنند، که انجام هر کدام از این کارها، هم از نظر مالی و هم از نظر زمانی، هزینه بالایی دارد. اما با استفاده از میکروبلیدینگ ابرو یا تاتو خط چشم، تا چندین ماه دیگر نیازی به سالن زیبایی رفتن و هزینه کردن ندارند.

عوارض و معایب آرایش دائمی

تاتو ابرو، تاتو خط چشم و… همگی روش های غیرتهاجمی و بی ضرر هستند، و بعنوان روشی ساده، کلینیکال و بهداشتی برای اصلاح و زیبایی ایرادات جزئی چهره استفاده می شوند. اما همین روش ساده، اگر با رعایت کامل اصول و نکات بهداشتی و توسط فرد متخصص انجام نشود، عواقب ناگواری خواهد داشت، از جمله:

  • امکان ایجاد آلرژی، حساسیت یا قارچ پوستی

از عوارض بسیار خطرناک انواع آرایش دائمی، عدم رعایت بهداشت توسط فرد اپراتور است، مثل عدم شستشو و ضدعفونی کردن مناسب ابزارهای مورد استفاده، استفاده نکردن از دستکش نو و تمیز و عدم تسلط به استفاده از دستگاه میکروبلدینگ. اگر قبلا به بی حسی موضعی حساسیت داشته اید، احتمالا به جوهر مخصوص میکرو یا ماده بی حسی موضعی واکنش نشان خواهید داد. پس حتما قبل از اقدام به این کار، با میکروکار خود مشورت کنید.

  • ایجاد آسیب پوستی در صورت عدم تسلط میکروکار

معمولا در تمام تکنیک های آرایش دائمی از سوزن، قلم یا دستگاه استفاده می شود. در صورتی که میکروکار سوزن را به نقطه صحیحی نزند، یا در برش پوست دقت نکند، ممکن است به پارگی مویرگ های خونی منجر شود.

بایدها و نبایدهای آرایش دائمی

بعد از انجام هر گونه آرایش دائمی، برای اینکه نتیجه بهتری بگیرید، لازم است چند نکته مهم را رعایت کنید. حتما تا یک هفته شست و شو و تماس با آب نداشته باشید. تا چند روز از انجام هر فعالیتی که سبب تعریق صورت، یا کمبود آب در بدن، یا حضور در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری کنید. برای درمان جای زخم ها حتما سریعا از کرم های ترمیم کننده استفاده کنید. البته در صورتی که برای انجام خدمات آرایش دائمی به مرکز میکروبلیدینگ مهری ماه مراجعه کنید، همه نکات ضروری و مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ توسط تیم مشاوره به شما آموزش داده خواهد شد.

بطور کلی آرایش دائمی مناسب افرادی است که ابروهای نازک و کم پشت دارند، یا در اثر بیماری های خاص دچار ریزش ابرو شده اند، یا افرادی که لب های بسیار باریکی دارند، مژه هایی کوتاه و کم پشت دارند، یا به لوازم آرایش حساسیت یا آلرژی دارند، آرایش کردن بلد نیستند، و خانم هایی که وقت کمی برای آرایش یا استفاده از لوازم آرایشی دارند. معمولا استفاده از این روش به خانم های باردار، افراد دارای آلرژی پوستی یا بیماری های خاص یا تحت شیمی درمانی، و افرادی که پوست بسیار چربی دارند، توصیه نمی شود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا