خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لغو «غیرقانونی» نشست «تبعات اجتماعی طرح کارورزی»

اتحادیه‌ی انجمن‌های علمی دانشجویی علوم اجتماعی سراسر کشور درباره‌ی لغو نشست «تبعات اجتماعی طرح کارورزی» اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن این اطلاعیه در پی می‌آید:

ساعاتى پيش مطلع شدیم که مسوولین دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، علی‌رغم صدور مجوز قانونی طی هفته‌ی گذشته، اقدام به لغو غیرقانونی این نشست و ابلاغ شفاهى اين موضوع به نماينده اتحاديه کرده‌اند. اتحادیه انجمن‌های علمی علوم اجتماعی نيز ضمن ابراز نگرانى از اين دست اقدامات فراقانونى و برخورد‌های سلیقه‌ای، ناچار به لغو این نشست شد. اما به زودى در نامه‌ای سرگشاده خطاب به معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقيقات و فناورى مراتب اعتراض خود را اعلام خواهيم كرد و مدارك و مستندات مربوط به غيرقانونى بودن اقدامات اخير را به پيوست آن نامه به طور عمومى منتشر و در اختيار رسانه ها قرار خواهيم داد. بديهى است كه در برابر این قبیل اقدامات كه موجب تضييع حقوق حدأقلى دانشجويان مى شود، سکوت نخواهيم کرد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. لطفا دست از استثمار ملت بکشید
    دانشجویان عزیز لطفا این طرح رو مطالعه نمایید و در مقابل این جنایت بایستید:چه حقوقی پرداخت میکنند؟چه تضمینی برای اشتغال بعد از دوره دارند؟غیر از ارزان سازی کارگران زحمت کش و همیشه مظلوم و منافع عده ای کارفرما و سرمایه دار چه هدفی میتواند داشته باشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا