خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محکومیت مسعود شفیعی‌کیا به زندان

حجت الاسلام مسعود شفیعی‌کیا از اعضای جریان احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود از محکومیتش در دادگاه ویژه روحانیت به یک سال حبس تعلیقی و ۶ ماه حبس قابل اجرا خبر داد. او البته طبق قانون تا چند روز دیگر حق تجدیدنظر خواهی دارد.

به گزارش انصاف نیوز، آقای شفیعی کیا در کانال تلگرامی خود با اشاره به اینکه حکم به صورت حضوری به او ابلاغ شده، نوشت: یک سال حبس برای اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام که مربوط به سخنرانی‌ام در بست حضرت عبدالعظیم علیه السلام و فعالیت های تلگرامی است، و آنرا چهارسال تعلیق ساده کرده و منوط به جرم سیاسی دیگری کرده‌اند! برای اتهام توهین به مأموران … در حین انجام وظیفه (قصد بازجویی برای بازخواست چرایی حمایت از دکتر احمدی نژاد ) که ۶ ماه زندان حتمی و قابل اجرا صادر شده است!»

او با انتشار متن حکم در توضیحی همراه با ادعاهایی نوشت: «این اوضاع و احوال که جناب قاضی در حین دفاع در جلسه غیرعلنی دادگاه متذکر شده و از آن اتهامات بنده را احراز کرده است، تماما معطوف به مباحثه‌ی طلبگی با ایشان بود که اکثرا در دفاع از دکتر احمدی نژاد و خط بهار متمرکز بود و چون ایشان نیز مانند اکثر قضات به شدت با آقای احمدی نژاد و جریان بهار موضع منفی داشت و بی طرف نبود از آن مباحث منطقی احراز جرم کرده؟! البته خصوصیات نظام حوزوی همین است که در مباحثات طلبگی دیگر طرف قدرت برای طرف بدون قدرت حکم صادر می‌کند. این مجازات را اسلامی ندانند بهتر است، زیرا در اسلامِ محمّد و علی صلوات اللّه علیهما برای منتقدان و ناصحان و حتی مخالفان ما مجازات زندان نداشتیم، مثلا نامش مجازات حوزوی یا آخوندی خودمان باشد شاید بهتر باشد. أللّهمّ عجّل لولیک الفرج»

نتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا