خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعای بقایی: جهانگیری به فکر شورایی کردن رهبری است!

/ گفتگوی حمید بقایی و جز خراسانی با انصاف نیوز /

«حمید بقایی» امروز – سه شنبه – پس از جلسه دادگاه پرونده‌ی مالی خود گفت: نکته‌ی جالب اینجاست که در اساسنامه‌ی صندوق ذخیره شهیدان رجایی و باهنر نوشته‌شده است که اگر این صندوق منحل شود، دارایی آن به «رهبری» یا «شورای رهبری» می‌رسد؛ یعنی این آقایان پیش‌بینی شورای رهبری را کرده‌اند؛ که همین خودش جای سوال است؛ یعنی آقای جهانگیری در ذهنشان شورای رهبری است؟!

حمید بقایی که پس از جلسه‌ی دادگاه با خبرنگار انصاف نیوز گفت و گو می‌کرد، در پاسخ به این پرسش که آیا از آن راضی بود، گفت: «فعلا که ما داریم صحبت می‌کنیم تا ببینیم بعد چه می‌شود». وی درباره‌ی تفاوت این دادگاه با دادگاه بدوی گفت: بدوی به دلیل اینکه آقای حیدری خودش بنده را بازداشت کرده بود، طبیعی بود که یک موضعی هم داشته باشد.

بقایی گفت که شنبه‌ی آینده نیز دادگاه ادامه خواهد داشت.

او درباره موضوعات مطرح‌شده در جلسه‌ی دادگاه گفت: در این جلسه یک مطلبی را که اثبات کردیم این بود که صندوق ذخیره شهیدان رجایی و باهنر توسط مسوولین فعلی دولت، آقای جهانگیری، نوبخت و… تصرف غیرقانونی شده است.

معاون دولت احمدی‌نژاد درباره‌ی اساسنامه‌ی این صندوق ذخیره ادعا کرد: نکته‌ی جالب اینجاست که در اساسنامه‌ی این صندوق نوشته‌شده است که اگر این صندوق منحل شود، دارایی آن به «رهبری» یا «شورای رهبری» می‌رسد؛ یعنی این آقایان پیش‌بینی شورای رهبری را کرده‌اند؛ که همین خودش جای سوال است؛ یعنی آقای جهانگیری در ذهنشان شورای رهبری است؟

او با طرح سوالاتی درباره‌ی متن این اساس‌نامه گفت: چرا این‌ها در سال 92 به این موضوع اشاره کرده‌اند؟ مگر ما در قانون اساسی شورای رهبری داریم؟ چرا قوی قضاییه این موضوع را پیگیری نمی‌کند؟

بقایی به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی اینکه آیا دوباره بست‌نشینی خواهید کرد پاسخ داد: باید دید خدا چه می‌خواهد!

او همچنین درباره‌ی اینکه خودش فکر می‌کند از اتهامات تبرئه شود یا خیر، ادعاهای خود درباره‌ی سیاسی بودن رسیدگی به اتهاماتش را تکرار کرد و افزود: افراد را بی‌جهت می‌گیرند و خودشان می‌گویند در زندان چطور شد. بعد چه کسی باید بررسی کند، خودشان.

او درباره‌ی اتهاماتش در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز ادعا کرد: این‌ها مدام اتهام می‌سازند که اعتباری ندارد.




«حبیب‌الله جز خراسانی» ذی‌حساب و مدیرکل امور مالی سابق نهاد ریاست جمهوری نیز در پاسخ به سوال خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی این جلسه‌ی دادگاه گفت: امروز کلا درباره‌ی آن 300 میلیون تومان پولی بود که بابت پاداش پایان خدمت به اعضای دولت داده شده بود.

وی درباره‌ی موضوع جلسه‌ی آینده هم گفت: جلسه‌ی شنبه نیز درباره‌ی کمک 16 میلیاردی به دانشگاه است؛ که همان زمان عودت شده! جلسه‌ی شنبه هم جلسه‌ی آخر نیست.

او درباره‌ی رفتار قاضی دادگاه تصریح کرد: رفتار رییس دادگاه رفتار معقولی است. تنظیم این جلسات سوال برانگیز است. دادگاه قبل با رفتارهایش ما را مجبور کرد که در حرم حضرت عبدالعظیم بست‌نشینی کنیم؛ اما انگار این دادگاه نمی‌خواهد ما بست‌نشین شویم!

جز خراسانی در انتها گفت: من سال 92 به وزیر اطلاعات نوشتم، این اتهامی که به من زدید واهی است. اصلا تصور کنید کسی اختلاس کرده باید 7 ماه در انفرادی باشد؟ باید ده نفر خانه‌اش را بازرسی کنند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این یاران گرمابه و گلستان معجزه هزاره سوم به هر دری میزنند ، برای خود مطرح کردن ، خبرساز شدن ، انحراف افکار ، حمله به جلو ، پاسخگو نبودن ……

    10
  2. جوكر بهاری و موسس فرقه زنبیلیه برای خوشامد چه كسی این بازی تخریبی جدید رو شروع كرده؟
    این جمع برای جلب توجه، علیه خود حضرت حق هم آماده افشاگری هستن

    7
    1
  3. بقایی میخواد پای جهانگیرمعاون اول رییس حمهوری رو وسط دعوابیاره تا پپرونده ای به پرونده اش سنجاق بکنه!؟مگه این مورد همون صندوق ذخیره شهیدان رجایی وباهنر نهاد ریاست جمهوری نبودسال ۹۲ نیود که همین اقایان بهاری باادعای مالکیت سهامدارش اعضای هیت دولت دهم بادستور احمدی نژاد وام های میلیونی باعدم پرداخت اقساط ماهانه مبلغ کل وام شان معوق بود گرفته بودند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا