خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تسنیم: اصولگرایان در مشهد جلوترند (+تکمیلی)

خبرگزاری اصولگرای تسنیم مدعی شد: قاضی‌زاده‌هاشمی، پژمان‌نفر، حسین‌زاده‌بحرینی تاکنون از حوزه انتخابیه مشهد به دهمین دوره مجلس راه یافتند.

به گزارش انصاف نیوز، این خبرگزاری نوشت: «آقایان امیرحسین‌ قاضی‌زاده،نصرالله پژمان‌فر، حسین‌زاده‌بحرینی هر سه از ائتلاف اصولگرایان تاکنون به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و احتمال ورود آقایان رضا شیران خراسانی، جواد کریمی‌قدوسی نیز به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است».

 

خبر تکمیلی

هنوز ۴۸۰ صندوق ثبت نشده است

ساعتی بعد، سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از اعلام نتایج شمارش آرا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات تا پیش از ظهر امروز خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر پورمهدی گفت: بر طبق آخرین آمار در حوزه انتخابیه مشهد و کلات از مجموع هزار و ۱۵۹ صندوق اخذ رای، آرا  ۶۷۹ صندوق ثبت سامانه مرکزی شده و در مورد ۴۸۰ شعبه هنوز ثبت صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه نتیجه اعلام شده کنونی مربوط به شعب ثبت شده در سامانه است، افزود: بر این اساس تاکنون به ترتیب سید امیر حسین قاضی زاده با ۲۲۵ هزار و ۹۷ رای، نصرالله پژمانفر با ۲۲۰ هزار و ۹۷۳ رای، محمد حسین حسین زاده بحرینی با ۲۰۶ هزار و ۸۴۸ رای، رضا شیران خراسانی با ۲۰۱ هزار و ۶۷۷ رای و جواد کریمی قدوسی با ۱۸۸ هزار و ۹۸۹ رای بیشترین آرا ماخوذه را به خود اختصاص داده اند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار داشت: حسین امینی با ۱۷۱ هزار و ۴۱۱ رای، نسرین یوسفی عارفی با ۱۵۹ هزار و ۵۳۳ رای، علیرضا شهریاری با ۱۵۳ هزار و ۷۹۵ رای، محمدرضا کلایی با ۱۵۰ هزار و ۶۶۲ رای و تقی ابراهیمی سالاری با ۱۴۵ هزار و ۴۲۸ رای به ترتیب در جایگاه ششم تا دهم قرار گرفته اند.
پورمهدی در ادامه به اعلام نتایج قطعی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری  خراسان رضوی پرداخت و اظهار داشت: در مجموع دو میلیون و ۷۸۰ هزار و ۶۳۹ رای و دو میلیون و ۵۳۰ هزار و ۹۶ برگ رای صحیح در انتخابات خبرگان استان اخذ شد.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بر این اساس آیات عظام سید محمود هاشمی شاهرودی با یک میلیون و ۴۹۹ هزار و ۱۰۹ رای، حسن عالمی با یک میلیون ۲۸۵ هزار و ۹۹۰ رای، سید احمد علم الهدی با یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۵۶۵ رای، سید احمد حسینی با یک میلیون و ۱۸۰ هزار و ۲۴۹ رای، سید مجتبی حسینی با ۸۹۷ هزار و ۲۸ رای و محمد هادی عبدخدایی با ۸۷۳ هزار و ۱۴۳ رای شش نماینده در مجلس خبرگان هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا