خرید تور تابستان ایران بوم گردی

چرا باید از مسواک برقی استفاده کنیم؟

رپورتاژآگهی مسواک برقی

یکی از مواردی که خیلی در زیبایی چهره تاثیر مثبتی دارد زیبایی دهان و دندان است. دندان عضوی بسیار مهم در ساختار صورت است. به همین دلیل همیشه گفته شده که در حفظ بهداشت دهان و دندان کوشا باشیم زیرا بهداشت دندان در زیبایی آن نقش دارد. یکی از راه هایی که به سلامت دندان کمک می کند استفاده از مسواک است. البته امروزه به لطف دندانپزشکان راه های دیگری برای زیبایی دندان وجود دارد از جمله لمینیت دندان و کامپوزیت. ولی از قدیم گفتند هیچی دندان خود آدم نمی‌شود.

در کنار استفاده از مسواک باید از مواد مکمل دیگری همچون نمک یا خمیر دندان استفاده شود. مسواک در طول گذر زمان دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است. برس ها و دسته های آن و ساختار کلی آن به مرور دستخوش تغییرات مؤثر بسیاری شده است. برای خرید مسواک بهترین نوع موجود در بازار را می توانید از سایت میس و مستر به صورت آنلاین تهیه کنید.

این وسیله کاربردی انواع مختلفی دارد و در شکل ها و طرح ها و رنگ های مختلف به فروش می رسد. بسیاری از برندهای معتبری پزشکی و بهداشتی انواع مسواک را تولید و برای سنین مختلف در بازار عرضه می کنند. دقت داشته باشید این محصول برای هر سن و سالی انواع مختلف دارد به طور مثال مسواک مخصوص خردسالان با مسواک مخصوص بزرگسالان یا افراد پیرتر متفاوت است. این تفاوت در ساختار و عملکرد آن به صورت کامل مشهود است. البته ساختار این محصول در طول زمان دچار تغییر و تحول شده و با پیشرفت صنعت و تکنولوژی، مسواک نیز دچار پیشرفت و تغییرات فراوان شده است. یکی از انواع مسواک های پیشرفته و پرطرفدار مسواک برقی است.

مسواک برقی یا همان مسواک چرخشی یکی از انواع مسواک است که با برق و یا منبع انرژی همچون باتری قابل استفاده است. در واقع برق و یا انرژی باتری موجب انتقال نیرو به برس ها یا سر مسواک شده و برس ها با حرکت نوسانی و ارتعاشی شروع به شستشوی دندان ها می کنند. جالب است بدانید کیفیت و قدرت پاک کنندگی مسواک برقی بهتر از مسواک معمولی است. این نوع محصول برقی خیلی سریع و راحت پلاک های دندان ها را شستشو داده و جرم دندان را به راحتی از بین خواهند برد و در اکثر فروشگاه ها و داروخانه ها به فروش می رسند.

 

انواع مسواک برقی :

 

مسواک برقی خود نیز انواع مختلفی دارد که بهتر است قبل از خرید با انواع آن آشنا شوید :

– مسواک برقی که با باتری کار می کند که دارای قیمتی ارزان تر بوده و به راحتی قابل حمل است اما عمر کمی دارد.

– مسواک برقی که باتری قابل شارژ دارد دارای یک سری چرخنده مجزا و سنسور حساس به فشار است. عملکرد آن به صورت لرزشی است.

– مسواک برقی سونیک قابلیت شارژ دارد و با توجه به این که سری های مختلفی دارد قیمت آن نیز تقریباً زیاد است.

– مسواک برقی چرخشی مسواکی که سری های آن یک دور کامل می چرخد.

– مسواک برقی لغزشی مسواکی است که سری های کوچک و غیرقابل چرخش دارد که به صورت درجا حرکت می کنند.

– مسواک برقی جهنده دارای سری های است که به عقب و جلو حرکت کرده و می چرخد.

– مسواک برقی دو سره دارای دو سر قابل تعویض است که عملکرد آن شبیه به مسواک های برقی لغزشی است.

 

کاربرد مسواک برقی :

 

این محصول برای جلوگیری از حساسیت دندان ها دارای تنظیم خاصی است و دندان را به راحتی سفید کرده و لثه ها را ماساژ می دهد تا جریان خون در آن ها سریع تر و مرتب تر انجام شود. این مسواک ها به گونه ای طراحی شده اند که دارای حسگرهایی جهت هشدار هستند تا زمانی که فشار بیش از حد به لثه ها وارد می شود، به شما هشدار دهد. آنها دارای تایمر بوده و یک یادآورکننده دیجیتال جهت تعویض سر آن دارند. حرکت مسواک های برقی به صورت چرخشی، ارتعاشی و لرزشی است و معمولاً دارای سری های مختلفی هستند.

مسواک برقی در مقایسه با سایر مسواک ها قطعاً مزیت ها و برتری هایی را دارد. که از مهم ترین آن پاکسازی عمیق و بهتر دندان ها است. در ادامه مزیت های این محصول را به شما معرفی خواهیم کرد:

– افزایش سرعت مسواک زدن

– راحتی در مسواک زدن

– نظافت عمقی دندان و لثه

– از بین بردن لکه های دندان

– خوشبو شدن دندان ها

– مناسب برای افرادی با ارتودنسی دندانی

– مجهز به تایمر و سنسور فشار

– مناسب جهت افراد مسن و کودکان

– مورد تأیید دندان پزشکان

– دارای سیستم هشدار دهنده

 

راهنمای خرید مسواک برقی

 

برای خرید مسواک برقی سعی کنید بهترین برند را خریداری کنید. قطعاً شما هم این را می دانید که این محصول رابطه مستقیمی با سلامت دندان های شما دارد به همین دلیل توصیه می کنیم برای خرید انواع مسواک اعم از برقی و غیر برقی از برندهای معتبر خرید کنید. اگر قصد خرید مسواک برقی دارید حتماً در مورد نوع آن، انواع سری های آن، مدت زمان و نوع شارژ به خوبی تحقیق کنید تا بهترین مورد را جهت خریداری انتخاب کنید. بهتر است قبل از خرید با دندان پزشک خود مشورت کنید زیرا آن ها به خوبی می دانند برای دندان های شما چه نوع مسواکی با چه نوع برسی مناسب تر است. توصیه می کنیم مسواک هایی با سری های قابل تعویض خریداری کنید تا بتوانید هر 3 تا 6 ماه یکبار سری ها را تعویض نمایید. اگر هدف شما خریدن مسواک های برقی است باید بدانید که دارای تایمر است که پس از 2 دقیقه مسواک زدن یا به شما هشدار می دهند و یا مستقیماً خاموش می شود.

مسواک برقی یکی از بهترین محصولات مراقبت از دهان و دندان است که به دلیل سهولت استفاده از آن امروزه طرفداران زیادی دارد. استفاده از این محصول برقی کمک زیادی به پاکسازی دهان و دندان می کند. البته این را هم باید بدانید که هزینه خرید آن نسبت به سایر انواع آن بیشتر است اما در مقابل طول عمر بیشتری نیز دارند.  استفاده از مسواک برقی نیازمند تجویز پزشک یا استفاده از یک نوع خاص نیست زیرا در بیشتر موارد انتخاب انواع آن مناسب است.

جالب است بدانید افرادی که از روش ارتودنسی برای مرتب کردن دندان های خود و برطرف کردن عارضه های نامرتبی دندان استفاده می کنند مسواک کشیدن یکی از بزرگترین مشکلاتی است که در روزهای ابتدایی با آن مواجه می شوند. اما مسواک برقی این مشکل را به راحتی برطرف کرده است. زیرا برس های مسواک در اثر انرژی باتری به راحتی بین سیم های ارتودنسی، دندان ها و لثه ها حرکت کرده و جرم و تکه های باقی مانده غذارا به راحتی پاکسازی می کند. علاوه بر پاکسازی راحت تر و بهتر دندان ها هیچگونه آسیبی به ارتودنسی و روند درمان آن وارد نخواهد کرد و فرآیند سلامت دندان ها نیز در طول دوره درمان به خوبی حفظ خواهد شد.

برای خرید مسواک برقی شما می توانید به وب سایت لوازم آرایشی میس و مستر مراجعه کرده و انواع این محصول را با بهترین برندهای دنیا در آن جا تهیه کنید و از اصالت کالا و تضمین کیفیت و تأییدیه وزارت بهداشت کالا اطمینان کامل داشته باشید. در این وب سایت سعی داریم بهترین انواع مسواک اعم از برقی و غیر برقی را به مشتریان خود معرفی کنیم تا بتوانند از بین بهترین ها انتخاب بهتر و با کیفیت تری داشته و از خرید خود رضایت کامل داشته باشند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا