خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده تراکتور و ملوان 5 آبان 1401

پخش زنده تراکتور و ملوان 5 آبان 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز در هفته یازدهم لیگ برتر ایران به مصاف هم خواهند رفت.

تراکتور امروز از ساعت 15:00 در تبریز و در استادیوم زیبای یادگار امام، میزبان ملوان بندر انزلی است. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و ملوان 5 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال تراکتور و ملوان 5 آبان 1401

پخش زنده تراکتور و ملوان 5 آبان 1401

یکی از نکات مهم این بازی، غایبان سرشناس دو تیم است. تراکتور محمدرضا اخباری را بعد از اخراج جلوی سپاهان، در بازی امروز در اختیار ندارد و ملوان هم باید بدون مازیار زارع مقابل تراکتور قرار بگیرد. سرمربی‌ای که گفته می‌شود اگر جلوی تراکتور امتیاز نگیرد، شاید جایش را به محمد احمدزاده بدهد.

در هفته گذشته تراکتور با نتیجه 2-4 به سپاهان باخت و ملوان هم با یک گل از پرسپولیس شکست خورد. در جدول رده‌بندی رقابت‌ها، تراکتور 14 امتیازی تیم ششم جدول است و ملوان 5 امتیازی در رده پانزدهم قرار دارد.

گفتنی است که در 12 تقابل آخر دو تیم در سالیان اخیر، 6 بار تراکتور پیروز شده و 5 بازی به تساوی انجامیده تا تنها یک برد به نام ملوان ثبت شود. برای تماشای پخش زنده بازی تراکتور و ملوان 5 آبان 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا