خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده لیورپول و لسترسیتی 9 دی 1401

پخش زنده لیورپول و لسترسیتی 9 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امشب در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های لیورپول و لسترسیتی امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در ورزشگاه آنفیلد و در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی 9 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال لیورپول و لسترسیتی 9 دی 1401

پخش زنده لیورپول و لسترسیتی 9 دی 1401

لیورپول نسبتا پرنوسان یورگن کلوپ که نتوانسته مانند سه فصل گذشته مدعی اصلی لیگ باشد، این فصل گویا قرار است قافیه را به پپ و هیولای ترسناکش سیتی ببازد! آن‌ها به عنوان تیم ششم لیگ برتر با 25 امتیاز امروز به مصاف لستر 17 امتیازی و رده سیزدهمی می‌روند. تیمی که گرچه چند فصلی با حضور برندن راجرز عملکرد خوبی داشت امسال بدتر از همیشه ظاهر شده است.

لیورپول در 5 بازی آخر خود 3 برد برابر استون ویلا، میلان و ساوتهمپتون و دو شکست برابر منچسترسیتی و لیون ثبت کرده است. لستر اما 3 برد، 1 تساوی و 1 شکست به دست آورده است.

در مجموع تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، 5 بار لستر و 12 بار لیورپول پیروز شده است. 2 بازی هم به تساوی انجامیده است. برای تماشای پخش زنده بازی لیورپول و لسترسیتی 9 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا