خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش مهراب قاسمخانی به آمر ماستی

برترین‌ها نوشت: مهراب قاسمخانی، نویسنده مشهور آثار تلویزیونی و سینمایی در یک پست تازه به اقدام جنجالی مرد ماستی علیه دو خانم بی‌حجاب واکنش نشان داد.

واکنش تند مهراب قاسمخانی به ماجرای آمر ماستی

 او در این رابطه نوشت: 

قتل‌های زنجیره‌ای،اسید پاشی‌های زنجیره‌ای، حملات زنجیره ای سایبری‌ها، مسمومیت های زنجیره‌ ای، خشونت‌های زنجیره‌ای خودسر ها…

این شکاف عمیق و ترسناکی که بین مردم ایجاد شده، نتیجه سالها تقسیم کردنشون به خوبها و بدهاست. حاصل قوانین تبعیض آمیزیه که همیشه بخشی از جامعه رو تشویق و تکریم و بخشی رو  تنبیه و تحقیر کرده. 

[سالها] تلقین این تفکر به مغز طرفداران و حامیان حکومت که هر منتقد و معترضی جاسوس و خودفروخته ست و هر کس که شیوه زندگی و عقایدش با شما فرق داره، هرزه و کافر و فاسده، نتیجه‌ای غیر از این نمیتونست داشته باشه. 

جمع کنید این بساط تفرقه رو مردم رو به جون هم نندازید. این مردم با تمام اختلاف عقیده ها و تفاوت ها در شیوه زندگی، با عشق و احترام کنار هم زندگی میکردن. 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بهترین نظریه از همه لحاظ بوده زنده باد حق و حقیقت و نا بود باد چاپلوس و ویژه خوار و رانت خوار و اختلاس گر

  2. جناب آقای قاسمخانی شما یک سلبریتی هستید که درکارتان آدم کاربلدی هستید وحتما می دانید که سخنانان شما بین مردم بازتاب پیدا میکنه..
    ضمن انتقاد به عملکرد این فردی که ماست پاشید اما شما چرا پیش داوری میکنید..قوانین تبعیض آمیز چیه لطفا توضیح بدید ..منظور شما از مسمومیت زنجیره ای چیه..
    شما هروقت یاد گرفتید که جایگاه شما این حق را به شماونمیده که راجعه به هرموضوعی اظهار نظر کنید بلکه جایگاه شما به شما مسولیت بیشتری نسبت به قول وفعلتان ایجاد میکنه نه اختیار…
    نگاهی به سلبریتی ها حرفه ای تر خود که درسینمای هالیود ،بالیود ،….بندازید ویاد بگیرید

  3. به خاطر همین عشق و احترامی که ازش دم میزنی دو تا زن طلاق دادی و دوتا بچه ی طلاق تحویل اجتماع دادی؟ عملکرد غلط یه ماست پاش، هیچ ربطی به اصل قضیه ی غیر قانونی و غیر شرعی بودن بی حجابی نداره. همون قدر که ماست پاش مجرمه و کارش اشتباهه، بی حجابها هم کارشون غلطه و مجرم هستن. هر دوتاشونم خودشون مسئول هستن نه حکومت و نظام و دیگران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا