خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه تشکر هتل های زنجیره ای مهر بابت پلمپ شدنشان به دلیل حجاب!

صبح ما، ارگان رسانه ای مجمع ایثارگران نامه طعنه آمیز هتل های مهر را منتشر کرده است.

دولت محترم
از شما ممنونيم!

🔹هتل‌های زنجیره‌ای مهر برای بار سوم در دوره رياست شما به دلیل عدم رعايت حجاب و شئونات اسلامی گردشگران و مردم جامعه پلمپ شد!

🔹خواستیم از این فرصت استفاده کنیم و از تلاش شبانه‌روزی شما برای پیشرفت صنعت گردشگری کشور و همچنین توجه به تلاش بخش خصوصی جهت احیای بافت تاریخی، تشکر کنیم.

🔹راستش را بخواهید ما این مسیر را با هزار امید و آرزو شروع کرده بودیم. هزینه‌های سنگین احیای بافت تاریخی از یک طرف و بی‌مهری بخش دولتی از طرف دیگر ما را از ادامه‌ی مسیر منصرف نکرد زیرا عشق خالصانه به خاک وطن به خستگی‌هایمان جان دوباره می‌داد. حتی در سال‌های بیماری منحوس کرونا و تحريم ها تاب آوردیم و نخواستیم تا سفره‌ کارآفرینی کوچکمان را جمع کنیم. به خودمان قول روزهای طلایی را داده بودیم. قول همین روزها را…

🔹روزهایی که می‌شد این‌طور نباشد. می‌شد دست در دست هم برای آبادانی كشور  تلاش کنیم که می‌تواند کشورمان را از شرایط بد اقتصادی نجات دهد.

🔹از شما ممنونیم که قوی‌تر از کرونا عمل کردید و بالاخره توانستید ما را از ادامه‌ این مسیر سخت، ناامید کنید. آن هم تنها به دلیلی که کنترلش دست ما نبود!

🔹امیدواریم این همت بلند و تلاش ارزنده را در راستای پرونده‌های اختلاس و فساد اقتصادی نیز از شما دولت فخیمه شاهد باشیم.

🔹امیدواریم حمایت از کارآفرین‌های داخلی و خصوصاً صنعت گردشگری، روزی به معنای حقیقی خود نزدیک شود. قبل از آنکه خیلی دیر بشود…قبل از آنکه بدن بی‌جان اقتصاد روی دست میهن دوستان نفس آخر را بکشد.

🔹 از تلاش ارزنده‌ شما ممنونیم؛ امید آنکه با این اقدامات جهادی تمام مشکلات کشور به‌زودی مرتفع گگرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. ماهم به نوبه خود از جنابان دولت برای اتخاذ چنین تصمیمات کمتر از یک ریالی که موجب خشکیدن هر چه سریعتر ریشه اقتصاد فلج و علیل ایران میگردد کمال تشکر را داریم اجرتان و دعای همیشگی مردم همراهتان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا