خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402 را در انصاف ورزشی ببینید؛ دو تیم از ساعت 19:30 در ورزشگاه هریستو بوتف شهر پلودیو بلغارستان رودررو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی برابر بلغارستان | بلغارستان 0 _ ایران 1

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت امیر قلعه نویی و در فاصله چهارماه مانده به جام ملت‌های آسیا در فیفادی شهریورماه 1402 دو دیدار دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا برگزار خواهد کرد که در اولین دیدار امشب شاگردان قلعه نویی از ساعت 19:30 به وقت ایران باید به مصاف بلغارستان در ورزشگاه هریستو بوتف پلودیو این کشور بروند.

شما می‌توانید برای تماشای پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402 از لینک زیر استفاده نمایید و یا بر روی عکس زیر کلیک کنید.

پخش زنده فوتبال تیم ملی ایران و تیم ملی بلغارستان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی
پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402 | فوتبال دوستانه ملی

پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402

تیم ملی فوتبال ایران در حال آماده سازی برای حضور در جام ملت‌های آسیا است و در همین راستا شاگردان قلعه نویی در یک دیدار تدارکاتی امشب به مصاف بلغارستان خواهند رفت.

تیم فوتبال مردان ایران که در حال حاضر تیم 24 رنک فیفا است در تاریخ خود سابقه 6 حضور در جام جهانی و 3 بار قهرمانی آسیا را در سال‌های 1968، 1972 و 1976 دارد و در حسرتی 47 ساله برای قهرمانی آسیا به سر می‎‌برد.

از لیست تیم ملی برای این پنجره فیفا تنها رضا اسدی به جهت حضور در دیدار دوستانه سپاهان اصفهان و زنیت سن پترزبورگ غایب است؛ هرچند در میان دعوت نشدگان به اردو سردار آزمون بزرگترین غایب تیم ملی است که به جهت مصدومیت و البته حضور در تمرینات آ اس رم در این اردو غایب است.

از آن سو تیم ملی بلغارستان که در کوران رقابت‌های انتخابی یورو 2024 است در گروه هفتم با مجارستان، صربستان، لیتوانی و مونته نگرو همگروه است و از 4 بازی تنها 2 امتیاز دارد و در رتبه چهارم گروه جای گرفته است و سه روز دیگر باید به مصاف مونته نگرو برود.

تیم فوتبال مردان بلغارستان که تیم رنک 76 فیفا است در تاریخ خود دو مدال المپیک و البته یک چهارمی جام جهانی در سال 1994 را دارد هرچند که این روزها سایه‌ای از تیم اواسط دهه نود خود هم نیست؛ هریستو استویچکوف اسطوره بارسلونا مهمترین فوتبالیست تاریخ این کشور است که برنده توپ طلا 1994 نیز شده است.

اما شما مخاطبان عزیز انصاف ورزشی می‌توانید برای تماشای پخش زنده ایران و بلغارستان 16 شهریور 1402 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب که با همکاری آپارات اسپرت در اختیار شما قرار گرفت بهره ببرید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا