خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وبسایت «برترین ها» بازگشت

وبسایت برترین ها نوشت:

برترین‌ها: همراهی و بی‌قراری مخاطبان وفادار «برترین‌ها» در روزهایی که نبودیم، شوکه‌کننده بود. لبریز از غرور شدیم و به خودمان و کارمان و دوستانی که داریم افتخار کردیم.

ایرانیانی در سرتاسر جهان. تلفن‌هایی که یک لحظه از زنگ زدن نمی‌ایستاد. دلگرمی دادن‌هایتان و ابراز محبت‌‌هایتان. صدای خوب شما بود که این چند روز دوری را برای ما قابل تحمل کرد. شاید بیش از همیشه فهمیدیم که چه جایی در قلب و ذهن شما داریم و همه اینها ما را بیشتر از همیشه برای کار کردن امیدوار کرد.

یک دقیقه وقت‌تان را به ما بدهید؛ شما! بله خود شما!

به ما انگیزه داد و آتشی در دل‌هایمان روشن کرد تا بدانیم زحمات‌مان دیده می‌شود. تا مطمئن شویم که تلاش برای شما و در کنار شما و ساختن و به روز نگه داشتن رسانه‌ بزرگ، از طرف مخاطبانش بدون قدر نمی‌ماند. حتی اگر در تمام این سال‌ها ساکت بوده باشید. حتی اگر با انتقادها و غلط‌گیری‌هایتان ما را کمک کرده باشید تا معایب‌مان را کمتر کنیم.

حالا، امروز، پس از طی کردن تلخ‌ترین و سردترین و آلوده‌ترین روزهای سال و این دوری کشنده، دوباره به میان شما برگشته‌ایم. این نبودن برای ما هزینه‌های بسیاری داشت که بزرگترینش ریزش مخاطب بوده است. طبیعی است که وقتی نباشی، مخاطب حرفه‌ای و تشنه خبر به چشمه‌های دیگر سر خواهد زد و صدا زدن همه و برگرداندن‌شان سخت و زمان‌بر است.

اینجاست که دست یاری به سوی شما دراز می‌کنیم. شما که عضوی از خانواده بزرگ برترین‌ها هستید. برای جبران این آسیب از شما کمک می‌خواهیم که ثابت کردید بهترینید. هر خواننده برترین‌ها با اطلاع‌رسانی به دیگر مخاطبان، با کمک به ما برای برگرداندن خوانندگان رسانه بخشی از راه‌حل ما خواهد بود.

اگر فکر می‌کنید برترین‌ها ارزشش را دارد، این را به دوستان‌تان بگویید. اگر فکر می‌کنید برترین‌ها کمک می‌کند که آخرین اخبار را دریافت کنید، نگاه بهتری به دنیا داشته باشید و به شکلی جامع‌تر و کامل‌تر از رویدادهای مهم ایران و جهان باخبر شوید، این را به دور و بری‌هایتان هم بگویید. برترین‌ها را به همه معرفی کنید. مطمئن باشید لطفی که می‌کنید آنها را خوشحال خواهد کرد. ما را هم خوشحال خواهد کرد.

یادتان باشد که همه تلاش همکاران ما در برترین‌ها وقتی مفید است که دیده و خوانده شود. همراهی شما و معرفی برترین‌ها به دیگران، بخشی از رسالت ما در این کار سترگ خواهد بود.

چشم ما به شماست و نور چشم ما شمایید. کمک‌تان را از ما دریغ نکنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا