خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در کمتر از 5 دقیقه اکانت موبایل لجندز خودت و شارژ کن!!! 

رپورتاژ آگهی

بازی موبایل لجندز (Bang Bang)، یک بازی اکشن و آنلاین چند نفره (MOBA) است که به دلیل گرافیک زیبا، گیم‌پلی جذاب و تنوع زیاد در محتوا، به سرعت به یکی از محبوب‏ترین بازی‏های موبایلی تبدیل شده است. اگر به دنبال یک بازی چالش برانگیز و سرگرم‏کننده هستید، ما به شما Mobile Legends را پیشنهاد می‏کنیم. این بازی به صورت رایگان قابل دانلود و بازی است، اما برای خرید برخی از آیتم‌های درون بازی باید پول پرداخت کنید. پول درون بازی موبایل لجندز، جم یا الماس موبایل لجندز نام دارد که برخی آن را با نام دایموند موبایل لجندز می‏شناسند. پیشنهاد می‏کنم خرید جم موبایل لجندز اورجینال را حتما از فروشگاه قانونی ORIXGAME تهیه نمایید و در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • روش‏های خرید الماس موبایل لجند
  • مزایای خرید جم موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم
  • حالت‏های مختلف بازی موبایل لجند کدامند؟
  • خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم
  • بهترین فروشگاه برای خرید جم موبایل لجند کدام است؟

روش‏های خرید الماس موبایل لجند

جم موبایل لجندز، واحد پول درون بازی موبایل لجند است که می‏توانید از آن برای خرید و ارتقاء آیتم های مختلف از جمله، قهرمانان جدید، اسکین‏ها، معجون‌های سلامتی و تقویت‌کننده‌های قدرت و همچنین خرید اشتراک ویژه بازی موبایل لجندز با نام بتل پس استفاده کنید. به دو روش می‏توانید اقدام به خریدGEM Mobile Legends کنید:

1- خرید از فروشگاه درون بازی: که در این صورت نیاز به کارت‏های بین المللی دارید.

2- خرید از سایت اوریکس گیم: که این فروشگاه به طور مستقیم و بدون واسطه و از طریق رابطه های خود، جم موبایل لجندز را با قیمتی کمتر از فروشگاه درون بازی خریداری و در کمتر از 5 دقیقه در اکانت شما شارژ می‏کند. علاوه بر جم می‏توانید برای خرید یوسی و یا علاقه‏مندان به بازی پابجی نیواستیت نیز برای خرید انسی پابجی از فروشگاه اوریکس ‏گیم اقدام کنید.

مزایای خرید جم موبایل لجندز از فروشگاه اوریکس گیم

با خرید دایموند موبایل لجندز از فروشگاه اوریکس گیم علاوه بر بهره‏مندی از خرید ارزان و اقتصادی، با دریافت سریع جم‏ها در کمتر از 5 دقیقه می‏توانید به موارد زیر دست پیدا کنید:

  • پیشرفت سریعتر در بازی با خرید قهرمانان و آیتم های مورد نظر
  • شخصی سازی کاراکتر بازی با خرید اسکین‏ها و تجهیزات پیشرفته
  • دسترسی به آیتم‏ها و محتواهای انحصاری

حالت‏های مختلف بازی موبایل لجند کدامند؟

بازی موبایل لجندز چندین حالت مختلف دارد که عبارتند از:

1- حالت کلاسیک: که حالت استاندارد بازی است و دو تیم 5 نفره به رقابت می‏پردازند.

2- حالت رتبه بندی: که بازیکنان برای ارتقاء رتبه خود در جدول با یکدیگر مبارزه می‏کنند.

3- حالت rawl: در این حالت 10 بازیکن به طور تصادفی در دو تیم 5 نفره با یکدیگر رقابت می‏کنند.

4- Custom: در این حالت بازیکنان با تعین قوانین بازی توسط خودشان با دوستان خود به صورت خصوصی بازی می‏کنند.

خرید پک هفتگی موبایل لجند با آیدی در فروشگاه اوریکس گیم

یکی از پرطرفدارترین اشتراک‏های بازی موبایل لجند، خرید ویکلی پس بازی موبایل لجند است. با خرید پک هفتگی از فروشگاه اوریکس گیم، بلافاصله بعد از فعالسازی، 80 جم به حساب شما واریز می‏شود و با کالکت کردن 20 جم به مدت یک هفته، در مجموع 220 الماس را می‏توانید به دست آورید. خرید ویکلی پس در فروشگاه اوریکس گیم از طریق آیدی بازی و در کمتر از 5 دقیقه صورت می‏گیرد.

بهترین فروشگاه برای خرید جم موبایل لجند کدام است؟

فروشگاه اوریکس‏ گیم بهترین و معتبرترین سایت برای خرید کلیه محصولات گیمینگ می‏باشد. اوریکس ‏گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگو طلایی ساماندهی و با داشتن پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته حتی در روز‏های تعطیل، در حال خدمت رسانی به کاربران می‏باشد. قیمت ارزان، ارسال فوری و ایجاد یک محیط امن و قانونی برای ثبت و ارسال سفارشات شما عزیزان نیز از دیگر دلایل معتبر بودن این فروشگاه می‏باشد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا