خرید تور تابستان ایران بوم گردی

طلاب برای تبلیغ سعید جلیلی به صومعه‌سرا هم رفته‌اند

یکی از مخاطبان از شهرستان صومعه‌سرا با دفتر انصاف نیوز تماس گرفت و گزارشی از حضور طلاب در مسجد جامع این شهر برای تبلیغ سعید جلیلی داد.

این مخاطب که بسیار هم عصبانی هم بود نقل می‌کرد طلبه‌ای که بومی آن منطقه نیست و کسی هم او را نمی‌شناسد دو روز گذشته به مسجد جامع شهر آمده و بر منبر مسجد علیه مسعود پزشکیان حرف می‌زند: می‌گویند مردم هوشیار باشید. این فکر خطرناک است. تلویحا می‌گویند مسعود پزشکیان منافق است.

مخاطب انصاف نیوز می‌گفت این طلبه ظاهرا به تنهایی به شهرشان نیامده و یک گروه هستند که ماموریت گرفته‌اند و از قم به آنجا رفته‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. دروغ گویی این جماعت تمامی ندارد تهمت و افترا و…از آب خوردن برای شما راحت تره

  2. سعید جلیلی مرد وارسته و پاکباز اگه کمی تحقیق کنید خواهید فهمید که اصلح هست لیاقتش رئیس جمهوری ایران هست چون به مردم ایران هم توجه داره مثل اصلاح طلبها فقط دنبال رابطه با آمریکا نیست که مردم رافراموش کند مثل رئیسی حاشیه های شهر راسامان می‌دهد یارانه ها رابیشتر می‌کند مسکن ملی وجوانان می‌دهد وام می‌دهد کلا سیاستش مشخصه ولی اصلاح طلبها این مسائل که برمردم مهم هست رامسخره میکنن وفقط شعار شون بی حجابی ورابطه با آمریکاست حالا تحت هر شرایطی هیچ کاری هم نمی‌کنند درپایان دوره 4 ساله هم میگن ما خواستیم اجازه ندادن بسه دیگه

  3. بله درسته باید بروند باید اطلاع رسانی کنند چرا که نه.
    باید در میان این همه دروغ، باشند افرادی که اگاهی درست و مردم رو روشن کنند و یک منتخب واقعی بالا بیاید.
    رای ما دکتر جلیلی

  4. طلاب بومی صومعه‌سرا هستند
    در ثانی به بهانه ماه محرم به شهر ما آمدند تا تبلیغ کنند
    و کجا گفته اند این سخنان را صوتی از این سخنان هست؟!

  5. بله میدونیم دولت با تمام قوا بنفع جلیلی تبلیغ میکنه و عوام فریبی میکنه وجلیلی روش پوسیده و شکست خورده مائو را دنبال میکنه که آخرش شکست سنگین برای ایران عزیزمان هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا