خرید تور تابستان ایران بوم گردی

7 ترفند کاربردی گلکسی S23 اولترا که باید بدانید

ترفندهایی وجود دارند که با کمک آن‌ها استفاده از گوشی سامسونگ s23 راحت‌تر می‌شود. این محصول یکی از خاص‌ترین موبایل‌هایی است که توسط شرکت کره‌ای سامسونگ تولید شده است. قابلیت‌های مختلفی در آن وجود دارد که قطعا نظر شما را جلب کرده و در استفاده راحت از موبایل کمک می‌کنند.

در‌واقع شما با انجام تنظیماتی خاص، قادر هستید استفاده از این موبایل را برای خودتان راحت‌تر کنید. این تنظیمات برای هرجای گوشی وجود دارند و بسیار جذاب و کاربردی به‌حساب می‌آیند. با ما همراه باشید تا در ادامه این مطلب، این ترفندهای عالی را به شما آموزش دهیم. همچنین در انتها روشی عالی برای خرید این گوشی به شما معرفی خواهیم کرد.

7 ترفند عالی برای سامسونگ گلکسی s23 اولترا

اگر به‌تازگی گوشی سامسونگ s23 را خریداری کرده‌اید، باید این نکته را بدانید که چه قابلیت‌هایی در این محصول به شما ارائه داده می‌شوند. با فعال‌سازی این قابلیت‌ها، استفاده از موبایل سامسونگ پرچم‌دار برای شما راحت‌تر خواهد شد. بهترین ترفندهایی که برای این کار وجود دارند، به‌صورت زیر هستند.

باز کردن سریع قفل s23 ultra با حسگر اثر انگشت

درصورتی‌ که می‌خواهید نتیجه‌ای عالی از خرید و استفاده از گوشی سامسونگ s23 داشته باشید، باید اولین ترفند را به‌سرعت به‌کار بگیرید. این ترفند فوق‌العاده کاربردی بوده و کمک می‌کند که با سرعت بیشتری قفل این موبایل را باز کنید.

با فعال‌کردن این ویژگی تنها با لمس حسگر اثر انگشت، موبایل شما روشن شده و قفل آن باز می‌شود. برای این کار باید به بخش تنظیمات امنیتی گوشی خود رفته و پس ‌از ورود به بخش اثر انگشت، روی گزینه Fingerprint always on ضربه بزنید. در این حالت، با لمس ‌کردن سنسور، قفل گوشی به‌سرعت باز می‌شود.

کنترل وضوح تصویر در s23 ultra

نکته جالبی که هرکسی باید برای استفاده از گوشی سامسونگ s23 بداند، قابلیت کنترل وضوح تصویر در این موبایل است. شما قادر هستید با کنترل‌ کردن وضوح تصویر، یک عکس مناسب در نمایشگر برای چشم‌های خود را به‌وجود بیاورید.

باید برای این کار به قسمت صفحه‌نمایش رفته و در بخش رزولوشن صفحه، یکی از کیفیت تصویرهای موجود را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با افزایش رزولوشن صفحه‌نمایش، مصرف باتری دستگاه بیشتر می‌شود، اما می‌توانید تصاویر باکیفیت‌تری را مشاهده کنید.

استفاده از نمایشگر همیشه روشن در s23 ultra

از دیگر ترفندهای جذابی که برای گوشی سامسونگ s23 وجود دارد، قابلیت استفاده از نمایشگر همیشه روشن یا همان Always on display است. این قابلیت به‌گونه‌ای است که پس ‌از قفل ‌شدن صفحه‌نمایش فقط المان‌های خاصی مانند ساعت، اعلان‌ها و تاریخ را نمایش می‌دهد.

توجه داشته باشید که در این حالت، تصویر زمینه تاریک بوده و به‌اصطلاح پیکسل‌های آن خاموش می‌شوند. با مراجعه به بخش صفحه قفل و فعال‌ کردن صفحه همیشه روشن، می‌توانید ساعت‌های مختلف با اشکال گوناگون را درون آن قرار دهید.

قابلیت شخصی‌سازی صفحه قفل در s23 ultra

برای این‌‌که بتوانید از تمامی ترفندهای گوشی سامسونگ s23 مطلع شوید، باید بدانید که صفحه قفل در این گوشی قابل شخصی‌سازی شدن است. این امکان قبل‌تر نیز در موبایل‌های سامسونگ وجود داشت؛ اما بسیار محدودتر بود.

با منتشر شدن نسخه جدید از رابط کاربری سامسونگ، کاربران قادر هستند بسته به سلیقه خود صفحه قفل را شخصی‌سازی کنند. این کار به‌راحتی قابل ‌انجام بوده و در هنگام تعویض تصویر پس‌زمینه نیز می‌توانید آن را انجام دهید. در واقع پس‌از انتخاب بک‌گراند صفحه قفل، می‌توانید حالت ساعت، محل قرارگیری آن و المان‌های دیگر را شخصی‌سازی کنید.

پاسخ به تماس‌های صوتی با کمک بیکسبی در s23 ultra

اگر بخواهیم یک ترفند فوق‌العاده جذاب، کاربردی و مهم از گوشی سامسونگ s23 را به شما ارائه دهیم، قطعا کمک‌ گرفتن از بیکسبی برای پاسخ به تماس‌های صوتی بهترین آن‌ها خواهد بود. در واقع در این قابلیت، بیکسبی قادر است تماس‌ها را وصل کرده و به آن‌ها پاسخ سریع بدهد.

برای این کار باید وارد تنظیمات تلفن شده و گزینه Bixby text call را فعال کنید. این قابلیت تنها با استفاده از زبان انگلیسی ممکن خواهد بود. در این بخش بعد از تنظیم پک زبان، پیام‌هایی را آماده می‌کنید که بیکسبی پس‌از اتصال تماس آن‌ها را برای طرف مقابل پخش می‌کند.

ساخت انواع استیکرهای سفارشی در s23 ultra

یکی از گزینه‌های عالی که در گالری گوشی سامسونگ s23 وجود دارد، ساخت استیکرهای سفارشی است. معمولا برای این کار باید یک اپلیکیشن جداگانه نصب کنید. اما در نسخه جدید رابط کاربری سامسونگ، قادر هستید این کار را سریع‌تر در گالری انجام دهید.

برای اجرای این امر کافی‌است به تصویر مد نظر رفته و روی سوژه‌ای که می‌خواهید انگشت خود را نگه دارید. سپس ازطریق گزینه‌های نمایش‌داده ‌شده، باید روی کپی زده و استیکری که ساخته شده را در برنامه‌های دیگر قرار دهید.

تصویر هایپرلپس در s23 ultra

اما آخرین قابلیت و ترفندی که می‌خواهیم در این بخش به‌عنوان قابلیت‌های گوشی سامسونگ s23 به شما ارائه کنیم، تصویربرداری با قابلیت هایپرلپس است. هایپرلپس یک قابلیت عالی و جدید برای فیلمبرداری در شب بوده و با کمک آن می‌توانید رد ستارگان را ثبت کرد.

در این حالت باید دوربین خود را روی یک پایه ثابت قرار داده و وارد حالت‌های مختلف شوید. در این بخش با انتخاب هایپرلپس، تنظیم کیفیت فیلمبرداری و انتخاب سرعت آن، می‌توانید تصاویر خوبی را از ستارگان ثبت کنید. البته نباید فراموش کنید که فعال‌سازی گزینه Star Trails نیز واجب است.

خرید موبایل اس 23 اولترا با قیمتی عالی

اگر شما هم از آن دست افراد هستید که می‌خواهید گوشی s23 اولترا را با بهترین قیمت بخرید، باید برای این کار به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بروید. در این مرکز خرید آنلاین، شرایطی عالی برای شما به‌وجود آمده که با استفاده از آن‌ها به‌راحتی قادر به سفارش آنلاین موبایل‌های مختلف خواهید بود.

جمع‌بندی

به ‌دنبال استفاده عالی و کاربری از گوشی سامسونگ s23 خود هستید؟ پیشنهاد می‌کنیم که با ترفندهای عالی و کاربردی این موبایل آشنایی داشته باشید. این محصول جدید از برند سامسونگ قادر است امکانات فوق‌العاده‌ای را به شما ارائه دهد.

با بهره‌گیری از این امکانات می‌توانید کارهای مختلفی انجام دهید. به‌طور مثال، می‌توانید رد ستارگان را همانند دوربین‌های حرفه‌ای ثبت کرده یا با لمس‌کردن سنسور اثر انگشت بلافاصله قفل صفحه را باز کنید. برای خرید این موبایل و استفاده حداکثری از ترفندهای آن، پیشنهاد می‌دهیم که به فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا بروید. در دیجی‌کالا قیمت این محصول مناسب بوده و با تحویل سریع در اختیار شما قرار داده می‌شود.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا