خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیست هتل‌های نزدیک فرودگاه دبی

رپورتاژ آگهی

رزرو هتل در نزدیک فرودگاه برای مسافرانی که سفر کاری دارند؛ بهتر است. در سفر کاری، زمان حرف اول را می‌زند. هتل‌های نزدیک فرودگاه نقش بسزایی در جلوگیری از اتلاف وقت برای رسیدن به مرکز شهر دارند. در ادامه لیستی از هتل های نزدیک فرودگاه دبی را برای شما آماده کردیم. همچنین می‌توانید تور دبی خود را با فقط با چند کلیک از علی بابا بخرید.

هتل فلورا این (Flora Inn)

هتل 4 ستاره فلورا این در خیابان فرودگاه و در مجاورت مراکز خریدی مانند سیتی سنتر دیرا و فستیوال سیتی قرار دارد. این هتل یک گزینه بسیار مناسب برای دسترسی هرچه سریع‌تر به فرودگاه است. خوب است بدانید که در هتل‌های نزدیک فرودگاه، کنفرانس‌ها و سمینارهایی کاری و تجاری برگزار می‌شوند تا مسافران نگران زمان خود نباشند.

«فلورا این دبی» یک هتل عالی برای کسانی است که سفر کاری به دبی دارند‌‌. این مجموعه خدمات و تجهیزات جامع و مدرنی در کنار طراحی داخلی جذاب خود دارد که در ثبت اقامتی دلنشین بسیار موثر هستند.

آدرس هتل فلورا این: Airport Road, Dubai, 125275 U.A.E.

شماره هتل فلورا این: 444 702-4-971+

وب‌سایت هتل فلورا این: www.florahospitality.com

لو مریدین (Le Méridien)

هتل لو مریدین 5 ستاره دبی یکی دیگر از هتل‌های واقع در خیابان فرودگاه دبی است. این مجموعه در بین تمام هتل‌های نزدیک فرودگاه، لوکس‌تر است‌‌. هتل و مرکز کنفرانس Le Meridien دبی در مرکز یک باغ سرسبز ۱۵ هکتاری قرار دارد که در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی (DXB) قرار گرفته است.

این هتل ۱۸ رستوران رویایی با غذاهای بی‌نظیر دارد؛ بنابراین هنگام اقامت‌تان در این هتل هرگز غذای تکراری نخواهید خورد.۴ استخر، ۱۸ رستوران، سالن اسپا و بدنسازی و دسترسی آسان به مراکز خرید موجود در منطقه القرهود از امکانات و ویژگی‌ها بی نظیر این هتل در نظر گرفته می‌شود.

آدرس هتل لو مریدین: Airport Rd – Garhoud – Dubai – United Arab Emirates

شماره هتل لو مریدین: 0000 217 4 971+

آدرس وب‌سایت هتل لو مریدن: www.marriott.com

اسلیپ اند فلای (Sleep ‘N Fly)

به علت نزدیکی این هتل به فرودگاه، اسم آن «اسلیپ اند فلای» به معنای بخواب و پرواز کن، انتخاب شده است. این هتل‌ در فرودگاه بین‌المللی دبی در ترمینال شماره ۳ و مجاورت گیت‌های A قرار دارد. در ساخت این مجموعه از استایل معماری اسکاندیناویایی استفاده شده تا با طراحی جذاب و هوشمندانه خود، دل هر مسافری را به سوی خود جذب کند. جالب است بدانید که در این هتل سیستم پذیرش ساعتی است یا به بیان ساده‌تر هزینه اقامت به طور ساعتی محاسبه خواهد شد. اتاق‌های این هتل شبیه به ایگلو «خانه‌های یخی اسکیموها» هستند.

آدرس هتل اسلیپ اند فلای:International Airport – Terminal 3, Concourse A, opposite Gate A1 – Dubai – United Arab Emirates

شماره هتل اسلیپ اند فلای: 1477 355 52 971+

آدرس وب‌سایت اسلیپ اند فلای: www.sleep-n-fly.com

هتل بین المللی پریمیر این دبی (Premier Inn Dubai)

هتل سه ستاره پریمیر این دبی واقع در فرودگاه دبی یکی از مدرن‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های دبی است. این هتل یک استخر رویایی روی پشت بام خود داشته که از آن بالا منظره‌ زیبایی را ارائه می‌دهد. باشگاه ورزشی، وای فای و سرویس رفت و برگشت رایگان از امکانات و خدمات جالب این هتل است.

آدرس هتل بین المللی پریمیر این دبی:Opposite Terminal 3, via Street 52b, Dubai International Airport, Dubai

هتل هالیدی این اکسپرس دبی (Holiday Inn Express Dubai Airport)

هالیدی این دبی روبروی ترمینال 3 فرودگاه بین‌المللی دبی واقع شده است. این هتل در نزدیکی مراکز تجاری و مراکز خرید بزرگی قرار دارد و با 5 دقیقه پیاده‌روی تا ایستگاه متروی شما می‌توانید به همه جای دبی دسترسی پیدا کنید. سرویس شاتل، وای فای و صبحانه در این هتل رایگان است. باشگاه ورزشی ۲۴ ساعته این هتل روی پشت بام این مجموعه قرار دارد که مناظری از سراسر دبی را ارائه می‌دهد.

آدرس هتل هالیدی این دبی:

Oppo Dubai Int’L Airport Terminal 3 – Umm Ramool – Dubai

شماره هتل هالیدی این دبی: 2900111-4-971 +

آدرس وب‌سایت هتل هالیدی این دبی: www.hiexpress.com

در آخر

هتل‌های فرودگاهی بیشتر با هدف پذیرایی از مسافران تجاری تأسیس شدند؛ بنابراین برای تجار مزیت‌های زیادی دارند. امیدواریم درباره هتل های نزدیک فرودگاه دوبی اطلاعات خوبی دریافت کرده باشید. فراموش نکنید که می‌توانید تنها با چند دقیقه تور دبی خود را از علی بابا رزرو کنید.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا