خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خاطرات هاشمی ۲۸ تیر سال ۸۰ | انتقاد محمد اصفهانی از نشان ندادن ساز در صداوسیما

انصاف نیوز: خاطرات روزنوشت آیت‌الله اکبر هاشمی در اردیبهشت سال ۱۳۸۰ را در ادامه می‌خوانید:

پنج‌شنبه 28 تیر 1380 | 27 ربیع‌الثانی 1422 19 جولای 2001

تا شب، وقت در منزل با مطالعه و استراحت و ورزش گذشت. گزارشی درباره شورای عقیدتی پاکستان خواندم؛ برای انطباق قوانین با اسلام در قانون اساسی پاکستان گنجانده شده، ولی تاکنون به خاطر فراز و نشیب‌ها، نتوانسته تأثیرگذار باشد؛ چیزی شبیه به شورای نگهبان ما، ولی فاقد ضمانت اجرایی، البته در پاکستان خود قانون اساسی سال‌های طولانی معطل مانده است.

محسن اطلاع داد که [عموزاده‌ام] آشیخ حسین هاشمیان، [نماینده سابق رفسنجان]، پس از عمل قلب، در اثر لخته خون، دچار سکته مغزی شده است. شب، برای عیادت ایشان به بیمارستان قلب رفتم. با دکتر غفاری، درباره وضع او صحبت کردم. امید به نجات است، ولی قول نداد. چند کلمه‌ای با او صحبت کردم. گفت التهاب دارد. در [بخش مراقبت‌های ویژه] آی سی یو [بستری] است؛ از سایر بیماران موجود در آی سی یو هم عیادت‌ کردم.

عصر آقای محمد اصفهانی، خواننده پاپ، فرزند دکتر واعظی، همراه با مادرش و خانم دکتر مرضیه [وحید] دستجردی آمد. گفت، با مدیر برنامه‌هایش اختلاف پیدا کرده و او یک برگ چک، به مبلغ بیش از 100 میلیون تومان، با امضای جعلی او به بانک برده و حکم جلب‌اش را گرفته و اکنون دو هفته است که مخفی زندگی می‌کند و منتظر است، در دادگاهی جعلی‌بودن امضای او را اثبات‌کند و سپس علنی شود. گفت، همسرش هم که با هم اختلاف دارند، با او همکاری می‌کند و او هم شکایتی مبتنی بر عدم پرداخت نفقه به دادگاه داده است. برای رفع مشکل، استمداد کردند. گفت، محافل خاصی از ایرانیان مقیم آمریکا، از او برای اجرای برنامه، دعوت کرده‌اند ولی نپذیرفته است. از سیما که در برنامه‌های موسیقی، آلات موسیقی را نشان نمی‌دهد، انتقاد داشت. به او تذکر دادم که مقداری وقت صرف کار پزشکی کند که تحصیلاتش فراموش نشود.

وزرای امور خارجه گروه هشت، تصویب کرده‌اند که نیروهای بین‌المللی حافظ صلح، به مرزهای فلسطین بروند؛ اسرائیل مخالف است. در آلمان، به ازدواج همجنس‌بازان رسمیت داده‌اند و مخالفت‌هایی هم وجود دارد.

منبع: کتاب خاطرات هاشمی در سال ۱۳۸۰؛ «افراط در اختلاف»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا