خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاهش جمعیت ایرانی، افزایش جمعیت افغانستانی

نماینده ولی فقیه در استان یزد خواستار ساماندهی اتباع خارجه و توجه ایرانیان به مساله فرزندآوری شد.

به گزارش پایگاه خبری افق یزد، «محمدرضا ناصری در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات نیروی انتظامی در سطح کشور بویژه استان یزد گفت: خوشبختانه این نهاد تاکنون موفق عمل کرده است.

او با اشاره به حضور تعداد زیادی از اتباع بیگانه در کشور بیان کرد: حضور اتباع در کشور باید ساماندهی و مدیریت شود و البته در این زمینه باید حساسیت بیشتری وجود داشته باشد.

ناصری با اشاره به اینکه متاسفانه مسئله جمعیت در کشور ما جدی گرفته نشده است، افزود: از یک طرف جمعیت داخل کشور در حال کاهش و میزان فرزندآوری نیز کاهش یافته و از طرف دیگر حضور بی رویه اتباع و افزایش آمار در این زمینه را شاهد هستیم، بنابراین در زمینه فرزندآوری نیازمند فعالیت بیشتر و فرهنگ‌سازی در این زمینه هستیم.

او بر اجرای کارهای فرهنگی در این زمینه تاکید کرد و گفت: معضلات و آسیب های اجتماعی در زمینه حضور بی رویه اتباع بیگانه به وجود می آید که باید مورد توجه جدی باشد.

امام جمعه یزد با اشاره به اجرای قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: این قانون باید به درستی اجرا شود و اگر بی بند و باری به اسم آزادی در جامعه رواج یابد، فرهنگ غلط غرب کم کم جایگزین شده و در بین مردم رواج می یابد و کشور را با آسیب هایی مواجه می کند.

ناصری تأکید کرد: باید برای حضور اتباع بیگانه تصمیم و برنامه ریزی کلی در کشور باشد تا بر جمعیت آنان ساماندهی شود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا