خرید تور تابستان ایران بوم گردی

رییس جمهور منتخب را حمایت عملی کنید

علی صارمیان، روزنامه‌نگار، در یادداشتی تلگرامی درباره‌ی عملکرد رقبای مسعود پزشکیان پس از انتخابات، نوشت:

برخی نامه‌های نامزدهای انصرافی یا شکست خورده در رقابت اخیر، سرشار از این مفهوم است «برای موفقیت دکتر پزشکیان آماده هرنوع همکاری و فداکاری هستیم».

این سنت حسنه‌ای است ولو با سخنان همین چند روزه دوستان سنخیتی نداشته باشد. اما قرینه‌های بعدی نشان خواهد داد که چنانچه دوستان رقیب دیروز می فرمایند، آقای پزشکیان رئیس جمهور این ملک و کشور و مردم هست که موفقیتش، موفقیت مردم و نظام سیاسی است یا عملا از همین امروز برنامه زمین‌گیر کردنش به هر نحو را تدارک دیده‌اند.

بنا را بر حسن نیت و عدم سوابق دوستان رقیب دیروز و جناحی که از مردم رای نگرفته است می‌گذاریم. این خواهش‌ها چندان هزینه‌ای برای شما ندارد . اما حسن نیت آن عزیزان را نشان می‌دهد:

یکم: دولت فعلی که در پایان است، همکاری لازم را برای انتقال قدرت بدون هزینه و اصطکاک و خرابکاری انجام دهد.

دوم: دولت سایه از تخریب ایشان و افراد سالمی که قصد دارند بار این ملت را بر دوش بکشند دست بردارند. بازداشت حقوقدان هم‌نگاه دکتر پزشکیان حداقلش بد سلیقگی و نوعی پیام منفی بود. به درست یا غلط، یاد بازداشت کرباسچی در ۱۴ فروردین دوره اصلاحات زنده شد. این گمانه را برطرف کنید و فضای همدلی را تخریب نکنید.

سوم: مجلس محترم و به قول سردار صفوی، قوه چهارم در کمال انصاف و نگاه تند سیاسی و جناح‌های مختلف بدون سهم‌خواهی، اجازه دهند که جوانان مستعد و دانشمند و باهوش و متخصص در کابینه دکتر پزشکیان حضور یایند و با همکاری مجلس و دکتر قالیباف، کابینه در معرفی و شروع کار، کامل گردد‌ قطعا حق نظارت مجلس را دکتر پزشکیان رییس جمهور محترم به عنوان فرزند مجلس محترم می‌شمرند ولی اختلاف در این مقطع و این مشکلات را به امر سلایق موکول نکنیم.

چهارم‌: دوران‌های هر ۹ روز یک بحران یا هرروز دو حمله را بگذاریم به تاریخ بپیوندند. اکثریت مردم ایران دلخور از فضای کنونی جامعه و وضعیت نان شب و آزادی‌های قانونی و بی اعتنایی به حقوقشان در قانون اساسی هستند.
در گشایش‌های داخلی و خارجی ، حل مساله را با وفاق و خوش بینی و برادری مد نظر بگیریم. زمین خوردن پزشکیان، باعث رونق دکان حریف‌هایش نمی‌شود.

۵_ آقای دکتر پزشکیان با رای با هویت خود، از برنامه‌های عملی همه این عزیزان استفاده کند اما اجازه دهید این در حوزه برنامه باشد نه در حوزه مدیرانی که چنین شرایط بغرنجی را به وجود آوردند.

این حق شماست که برنامه‌تان اگر عملی است، آقای رییس جمهور از آن استفاده کند و این حق رییس جمهور است که تیم متخصش از خاستگاه رایش برخیزد. اینچنین شرایطی حمایت عملی از نتایج صندوق آرای ملت و دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا