خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مهلت ۴۸ ساعته دادستان زاهدان به شهرداری

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی زاهدان گفت: با توجه به اخطارهای قبلی، به مجموعه شهرداری زاهدان مهلت ۴۸ ساعته برای جمع آوری زباله‌ها و رفع این معضل که به طور مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط است داده شد.

ابوالفضل احمدزاده در گفتگو با سایت زاهدنیوز (زاهدان) بیان کرد: «در یکی از میلان های منطقه یک شهرداری زاهدان حضور پیدا کردیم. باتوجه‌به اخطارهای قبلی و بازدید از نحوه جمع‌آوری زباله‌ها در سطح شهر زاهدان، به مجموعه شهرداری مهلت ۴۸ ساعته برای جمع‌آوری زباله‌ها و رفع این معضل که به طور مستقیم با سلامت شهروندان در ارتباط است داده شد.

او افزود: وضعیت آشغال‌ها و پسماندها در شهر و کوچه‌ها و خیابان‌های بسیار بد است و ما هم این عملکرد نادرست شهرداری را مشاهده کردیم.

احمدزاده ادامه داد: به مدیران پنج‌گانه شهرداری منطقه یک شهردار زاهدان و اعضای شورای اسلامی شهر زاهدان اعلام می‌کنم که بنا به دستور دادستان مرکز استان اگر در این مدت ۴۸ ساعت زباله‌ها از مکان‌های اعلام شده پاک نشود و این پاکیزگی استمرار پیدا نکند، قطعاً بر علیه یکایک افراد اعلام شده و نهادهای مربوطه اعلام جرم خواهیم کرد.

او خاطرنشان کرد: تهدید علیه بهداشت عمومی به‌عنوان اتهام یکایک این افراد است. درخواست من از این نهادهای مربوطه این است که به مدت ۴۸ ساعت و به‌فوریت این کار را انجام بدهند و مسائلی که از قبیل اعتبار و بودجه مطرح می‌کنند قابل‌پذیرش نیست؛ چراکه صیانت از حقوق یکایک عامه مردم به‌خصوص حقوقی که با سلامت و حوزه بهداشت عمومی افراد مرتبط است برای ما ملاک و محور است.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا