خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترمیم کننده سیلکر خوبه؟

رپورتاژ آگهی

ترمیم کننده نوعی محصول آرایشی بهداشتی بوده که اکثرا برای از بین بردن جای انواع جوش، زخم ها، بریدگی ها و جای بخیه مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول حتی خاصیت روشن کنندگی و سفید کنندگی پوست را داشته و برای از بین بردن تیرگی ها می تواند گزینه مناسبی باشد.

اما بهتر است هر محصول با برند های ناشناخته را بر روی پوست خود نزنید تا مشکلات چند برابر نشوند. ترمیم کننده سیلکر یک لایه بردار ملایم و موثر است. اما آیا این برند نیز برای پوست مناسب است؟ چه مزایایی به همراه دارد؟ 

چرا ترمیم کننده سیلکر خوبه؟

قبل از اینکه ببینیم ترمیم کننده سیلکر خوبه یا نه؟ بهتر است ابتدا به مزایای این محصول بپردازیم، بعد در رابطه با خوب یا بد بودن آن تصمیم بگیریم. در زیر به برخی از مزایای ترمیم کننده برند سیلکر پرداخته ایم.

  •         کرم ترمیم کننده سیلکر به دلیل ترکیبات موثر فرایند التیام زخم را بهبود بخشیده و همین ترکیبات سبب افزایش فعالیت سلول ها و بهبود سریع تر زخم می شوند.
  •         کرم ترمیم کننده سیلکر که برای بهبود جای بخیه نیز مورد استفاده قرار می گیرد، حاوی ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان پوست بوده که همین سبب خاصیت ارتجاعی پوست، جلوگیری از خشک شدگی و ترک خوردگی و آسان تر شدن روند بهبود می شود.
  •         کرم ترمیم کننده سیلکر آنتی اکسیدانی قوی و حاوی ترکیبات ضد التهابی است و از تورم و قرمزی جای زخم، جای جوش جلوگیری می کند.
  •         ترمیم کننده سیلکر می تواند جای زخم های قدیمی با ظاهر نامناسب را نیز از بین ببرد. استفاده مداوم و منظم از این محصول می تواند به کاهش علائم ظاهری جای بخیه کمک کرده و یا حتی جای جراحی و بخیه را از بین ببرد.
  •         کرم ترمیم کننده سیلکر برای انواع پوست خشک و چرب و حساس مناسب و قابل استفاده است.
  •         کرم ترمیم کننده سیلکر حاوی مواد ضدعفونی کننده بوده و از ورود باکتری ها و عفونت به زخم و یا محل مورد نظر جلوگیری می کند.

ترکیبات کرم ترمیم کننده سیلکر چیست؟

کرم ترمیم کننده سیلکر که یکی از چندین محصول این برند است برای از بین بردن انواع جای جوش و جای بخیه به دلیل ترکیبات موثر، مناسب است. اما این ترکیبات که سبب از بین رفتن کامل جای بخیه می شوند چه چیزهایی هستند؟ کرم ترمیم کننده سیلکر حاوی ترکیباتی از جمله آلانتوئین، پانتنول و آلوئه ورا بوده که سبب بهبود خارش، قرمزی و التهاب پوستی می شود.

از دیگر ترکیبات کرم ترمیم کننده سیلکر می توان به اوره، ویتامین E و پروتئین های طبیعی اشاره کرده و همچنین این کرم دارای ترکیبات گیاهی از جمله جوجوبا و روغن بادام بوده که سبب لطافت، نرمی و تغذیه پوست می شود. این کرم ها بدونه هیچ گونه عطر و یا رنگ بوده و برای انواع پوست مناسب هستند.

علاوه بر ترکیبات گفته شده این کرم دارای موادی مانند وازلین، گلیسیرین، عصاره بنفشه فرنگی، سیلیکون دی اکساید، عصاره پیاز، زایلیتول انیدرید، فنوکسی اتانول، روغن آرگان، تری اتانول آمین، روغن دانه کنجد و ویتامین E استات است.

آیا ترمیم کننده برند سیلکر خوبه؟

حال که به مزایای فراوان و ترکیبات فوق العاده ترمیم کننده سیلکر پرداختیم می توان به این سوال که آیا ترمیم کننده سیلکر خوبه یا نه؟ پاسخ داد. بله، کرم ترمیم کننده سیلکر کاربرد فراوانی داشته، برای تمام زخم ها، جای بخیه و حتی روشن کرن لک های تیره و قهوه ای پوست قابل استفاده است. مزایای بسیاری برای پوست علاوه بر ترمیم کنندگی از جمله آبرسانی و مرطوب کنندگی داشته و تمامی این ها سبب شده اند تا ترمیم کننده برند سیلکر به عنوان یک محصول خوب شناخته شود.

طرز استفاده از کرم ترمیم کننده سیلکر

اگر می خواهید بعد از استفاده از کرم ترمیم کننده سیلکر به نتیجه دلخواه برسید باید دستورالعمل استفاده از آن را رعایت کنید. نحوه استفاده از این ترمیم کننده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می توانید مراحل زیر را برای استفاده پیش بگیرید.

  •         اگر می خواهید از کرم ترمیم کننده سیلکر برای از بین بردن جای زخم خود استفاده کنید، ابتدا باید توجه داشته باشید که جای زخم یا جای بخیه شما بسته و خشک شده باشد. به هیچ عنوان از کرم ترمیم کننده بر روی زخم باز استفاده نکنید.
  •         در مرحله بعد محل مورد نظر را شسته و یا ضدعفونی کنید تا از عفونت جلوگیری شود.
  •         محل شسته شده را به طور کامل خشک کرده تا کرم به خوبی جذب شود.
  •         مقداری از کرم را روی محل مورد نظر ریخته اما توجه داشته باشید که حجم آن مناسب باشد.
  •         کرم را به آرامی روی قسمت مورد نظر ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

کرم ترمیم کننده سیلکر را از کجا بخریم؟

برند سیلکر (Silcare) تولید کننده انواع محصولات مراقبتی و بهداشتی برای دست و صورت بوده و انواع محصولات از مرطوب کننده گرفته تا ترمیم کننده را با بهترین قیمت و کیفیت تولید می کند. این برند در مقایسه با سایر برند های موجود در بازار بسیار مقرون به صرفه تر است و شما می توانید این محصول را از فروشگاه سیلکر خریداری و خریدی امن را تجربه کنید.

قیمت کرم ترمیم کننده جای زخم سیلکر

برند سیلکر محصولات ترمیم کننده خود را در سه دسته کرم ترمیم کننده، ژل ترمیم کننده و اسپری ترمیم کننده تقسیم بندی کرده که هر کدام کاربرد مختلف و ترکیبات گوناگونی دارند و شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود آن را تهیه کنید. قیمت این سه محصول با یکدیگر متفاوت بوده و البته که نسبت به سایر برند ها از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است.

سخن آخر

در این مطلب به بررسی کرم ترمیم کننده سیلکر پرداخته و در رابطه با اینکه آیا این کرم خوب است یا نه توضیحات کاملی را ارائه دادیم. مزایای این محصول بسیار بوده و به دلیل ترکیبات موثری که دارد سبب بهبود انواع جای زخم و جای بخیه می شود. 

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا