خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کشف ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در قزوین

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در فصل بهار سال جاری تعداد ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.

به گزارش سایت عصر قزوین، «داراب بیرنوندی درخصوص کشف ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین، اظهار کرد: از این تعداد ۱۹۷ فقره در حوزه روستایی و ۱۱۵ فقره نیز در حوزه شهری است که از متخلفان استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز جرایم سنگین قانونی اخذ و پرونده‌های آن‌ها جهت برخورد لازم به مراجع قضائی ارجاع شده است.

او در ادامه خاطرنشان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

او بیان کرد: برابر قانون مجازات استفاده‌کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه‌های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی‌های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام کرده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا