خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام محسنی‌‌اژه‌ای در پی شهادت اسماعیل هنیه

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی پیامی شهادت رهبر پرافتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» را تبریک و تسلیت گفت.

خبرآنلاین: حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی پیامی شهادت رهبر پرافتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت «اسماعیل هنیه» را تبریک و تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحبَهُ وَمِنْهُم مَنْ یَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبدِیلًا

شهادت رهبر پرافتخار و سردار مجاهد جبهه مقاومت آقای «اسماعیل هنیه» که عمر بابرکت خود را در مسیر جهاد فی‌سبیل‌الله طی نمود و در این راه از تقدیم اولاد و اَحفاد خود نیز دریغ نورزید، بدون‌تردید برای او فوزی عظیم و فرجامی سعادتمندانه و برای ملت مقاوم و مظلوم فلسطین مایه‌ی فخر ومباهات است. 

بلاشک فقدان شهید هنیه این مجاهد مخلص و آزاده، ثلمه‌ای بزرگ برای مقاومت سرافراز ملت فلسطین در برابر سفاکان و غاصبان رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی خواهد بود اما بحول و قوه الهی خون مطهر این شهید والامقام، حماسه‌ساز می‌شود، افق‌گشایی می‌کند و درخت تناور مقاومت اسلامی را بیش از پیش آبیاری خواهد کرد و آتش خشم ملت مبارز و حماسه‌ساز فلسطین را در امتداد طوفان‌الاقصی شعله‌ورتر می‌سازد.

عناصر شقی، زبون و جنایتکار دخیل در به شهادت رساندن شهید هنیه بدانند که خون مطهر این شهید، شور و خشم وعظمت جبهه مقاومت در برابر صهیونیست‌های غاصب را مضاعف گردانده و مورد عقاب و انتقام سخت قرار خواهند گرفت. 

اینجانب این اقدام بزدلانه تروریستی را محکوم نموده و شهادت شهید هنیه و همراه ایشان را به ملت بزرگ فلسطین، حماس، کلیه گروه‌های مقاومت فلسطینی و خانواده مکرم هنیه تبریک و تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان و همه مجاهدان راه حق غفران واسعه وعلو درجات مسئلت می‌نمایم. 

غلامحسین محسنی اژه‌ای

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا