خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراض کارگران آبفای اهواز به چهارماه معوقات مزدی

کارگران و پیمانکاری آب و فاضلاب اهواز در استان خوزستان از پرداخت نشدن چهارماه حقوق و مطالبات خود اعتراض کردند.

تعدادی از کارگران پیمانکاری آبفای اهواز واقع در استان خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، گفتند: عدم پرداخت منظم دستمزد و حق بیمه در شرکت آب و فاضلاب اهواز مشکلات معیشتی برای کارگران به وجود آورده است به همین دلیل روز گذشته (۱۴ مرداد) مقابل ساختمان آبفای خوزستان اجتماع صنفی برگزار کردیم.

این کارگران می‌گویند: به علت مشکلات مالی آبفای اهواز و پرداخت نشدن حداقل چهار ماه از دستمزدهایمان، سفره‌هایمان نسبت به روز قبل کوچکتر شده است.

آن‌ها همچنین نگران تبدیل وضعیت شغلی همکاران خود هستند و می‌گویند: کارگرانی‌که در شبکه آبرسانی و انشعابات آب و فاضلاب اهواز زیر نظر پیمانکار تامین نیرو مشغول کارند، به دنبال تبدیل وضعیت شغلی خود هستند.

به ادعای آن‌ها؛ اکثر کارگران به علت افزایش معوقات با مشکل روبه‌رو هستند. در عین حال به هر مسئولی شکایت می‌بریم فقط شنونده است و اقدامی نمی‌کند.

این کارگران اظهار داشتند: ما کارگران از کار با پیمانکار خسته شده‌ایم. انتظار داریم مسئولان به خواسته‌ی کارگران در ارتباط با حذف شرکت‌های پیمانکاری و پرداخت حداقل بخشی از معوقات مزدی کارگران آبفای اهواز اهمیت قائل شوند و آن را پیگیری کنند چراکه کارگران این واحد خدماتی دچار مشکلات زیادی هستند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا