خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پلمب ۹ قهوه‌خانه متخلف در شهرستان ری

فرمانده انتظامی شهرستان ری، ضمن اشاره به اجرای طرح نظارت بر قهوه‌خانه‌های شهرستان ری، گفت: در این طرح ۹ واحد متخلف شناسایی و پلمب شد.

به گزارش سایت صدای ری، «سرهنگ محمدقاسم طرهانی، با اشاره به اجرای طرح نظارت بر قهوه‌خانه‌ها، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر قهوه‌خانه.های شهرستان ری و پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح بازدید از قهوه‌خانه‌ها در دستور کار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او با تاکید بر برخورد با واحد‌های فاقد مجوز و واحدهایی که به افراد حامل سلاح سرد خدمات می‌دهند، افزود: در این طرح از ۸۰ واحد قهوه خانه بازدید و ۹ واحد صنفی متخلف با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به صدور اخطاریه پلمب برای ۴۳ واحد صنفی قهوه خانه متخلف در اجرای این طرح گفت: به کارگیری افراد زیر ۱۸ سال در قهوه‌خانه‌ها تخلف است لذا در این طرح از واحدهای متخلف دیگر تعهد کتبی گرفته شد.

طرهانی تصریح کرد: در پایان این طرح، متصدیان واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

او در پایان با تأکید بر استمرار این گونه طرح‌ها در شهرستان به خانواده‌ها توصیه و خاطرنشان کرد: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند، قهوه‌خانه‌ها و قلیان سراها به پاتوق آنها تبدیل نشود.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا