خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمایت چند وزیر پیشین کار از وزارت میدری

جمعی از وزرای پیشین تعاون، کار و رفاه  اجتماعی در بیانیه‌ای از وزارت دکتر احمد میدری حمایت کردند که متن آن در پی می‌آید:

نمایندگان معزز مجلس شورای اسلامی؛ منتخبین محترم ملت بزرگ ایران؛

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از مهمترین، تاثیرگذارترین و راهبردی ترین دستگاههای اجرایی کشور و در واقع حاکمیتی ترین نهاد اجتماعی است و جایگاه مهم و اثربخشی در توسعه اقتصادی اجتماعی کشور دارد. دستاوردهای چهار و نیم دهه اخیر آن، مرهون قوانین و برنامه های منسجم، راهگشا، موثر و مصوب مجلس شورای اسلامی بوده، شتاب بخشی به موفقیتها و بهبود کیفیت زندگی آحاد خدمت گیرندگان آن، همچنان مشروط به رای اعتماد به وزرای توانمندی است که بتوانند سکان دار جامعه کار و تولید و نظام رفاهی کشور و شایسته تقبل این مسوولیت خطیر باشند.
همانگونه که مستحضرید همه ی اجزای مسوولیتی و وظیفه ای این دستگاه، در خدمت استقرار عدالت اجتماعی است و تحقق عدالت ، مستلزم اقدامات مهمی همچون  کاهش نابرابریها، ریشه کنی فقر و تبعیض، ارتقاء سهم تعاون در اقتصاد کشور ،توانمندسازی و اشتغال آفرینی، ارتقای امنیت در کار، کاهش آسیب های اجتماعی، تامین سلامت جسمی و روحی، تامین معیشت پایدار مردم، تقویت نهاد خانواده و بازآفرینی نظام های بیمه ای و رفاهی است.
اینها اموری مهم و در حکم حلقه های کم و بیش مفقوده ای هستند که همواره و در تمامی دوران ها باید بدانها پرداخت و در راس برنامه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار داد.
در این راستا، رای به‌ وزیری توانا، شجاع، عالم‌، پاک دست ، مشرف بر چالش‌های حوزه های کار، تعاون و رفاه و توافق ساز ، با پیشینه ای روشن از تجارب موثر اجرایی‌ ، از اولویت‌های اساسی‌ است‌.
خوشوقتیم‌ که‌ رئیس‌ جمهور محترم، برای این‌ مسئولیت‌ خطیر، فردی انقلابی‌، مبارز، ایثارگر و دارای پیشینه‌ای درخشان در دانش‌، پژوهش‌ و خدمتگزاری با حفظ‌ عدالت‌ در حوزه رفاه اجتماعی، ‌یعنی‌ جناب آقای دکتر احمد میدری را معرفی‌ نموده‌اند.
از درگاه خداوند قادر متعال درخواست‌ داریم‌ که‌ به‌ نمایندگان بصیر ملت و‌ دولت‌ آینده توفیق‌ خدمتگزاری به‌ ولی‌ نعمتان خود که همانا مردم عزیز و فداکار ایران هستند ، عنایت‌ بفرماید.

ناصر خالق
علی صوفی
احمد توکلی
سید صفدر حسینی
شریف زادگان
محمد شریعتمداری
علی ربیعی
غلامرضا شافعی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا