خرید تور تابستان ایران بوم گردی

از کربلای “ضاحیه” تا مدعیان مبارزه این ناحیه! | غلامرضا بنی اسدی

غلامرضا بنی اسدی، روزنامه‌نگار، در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است، نوشت:

امروز و فردای ما را قرآن مجید سیاست گذاری کرده است. منطق و منهج ما در حوادث و ماجراها را خداوند علی اعلا اما در آیه 144 سوره آل عمران، استفهام گونه، تبیین فرموده است: “وَمَا مُحَمَّدٌ إِلَّا رَسُولٌ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِهِ الرُّسُلُ ۚ أَفَإِنْ مَاتَ أَوْ قُتِلَ انْقَلَبْتُمْ عَلَىٰ أَعْقَابِكُمْ ۚ وَمَنْ يَنْقَلِبْ عَلَىٰ عَقِبَيْهِ فَلَنْ يَضُرَّ اللَّهَ شَيْئًا ۗ وَسَيَجْزِي اللَّهُ الشَّاكِرِينَ؛ محمد (ص) جز یک پیامبر نیست که پیش از او نیز پیغمبرانی بودند و درگذشتند، آیا اگر او به مرگ یا شهادت درگذشت شما باز به دین جاهلیّت خود رجوع خواهید کرد؟ پس هر که مرتد شود به خدا ضرری نخواهد رسانید، و البته خدا جزای نیک اعمال به شکرگزاران عطا کند.”

مقاومت کنندگان، از مقاومت در برابر ظلم صهیونیزم و استکبار برنمی گردند. پرچم ایستادگی برپاست حتی اگرپرچمداران جا به جا شوند. ما از دل تاریخ، از عاشورا می آییم. ریشه ما هم آنجاست پس چه باک از باران تیغ و تیر. چه باک از شهادت که ما را به “بی مرگی” و مانایی می رساند؟

سیدحسن نصرالله هم در امتداد همین کاروان مانا راه خود را در پیش گرفت. راهی که تا قیامت امتداد خواهد داشت که به گفته امام روح الله، “خون شهیدان برای ابد درس مقاومت به جهانیان داده است. و خدا می‌داند که راه و رسم شهادت کور شدنی نیست”

باری، غبارها فرو خواهد نشست. اما آنچه باید بدان توجه داد این است که “ضاحیه” زیر باران بمب و موشک دشمنِ صهیونیستی است. چرا سایه نشینان خود حق پندار، تفنگ کلمات شان را به سمتِ دولت نشانه گرفته اند؟ چرا دندانی که باید در گلوی صهیونیست ها سائید را در گلوی دولت خودمان خرد می کنند؟ آیا این هم بخشی از جنگ ترکیبی صهیونیست ها نیست؟ من مطمئنم چنین است حتی اگر بدگویان و مهاجمان علیه دولت غیر این را نیت کرده باشند.

فضای مجازی را ببینید! اگر قرار بود عبری زبانان به فارسی علیه دولت بنویسند جز این می توانستند خلق کنند؟ یادشان رفته است که پیشترها به صهیونیست ها پیغام می دادند که “حریفت منم”؟ آن روز راه غزه بسته بود. مشت در هوا رها می کردند اما امروزراه لبنان باز است اما سیبل شعارها و کلمات شان را عوض کرده اند انگار دولتِ خودمان را به هماوردی می خوانند! آن نماینده پُرگو که پیشتر حسرت رفتن به غزه را می کشید امروز می خواهد در تهران بماند. این را هم به حساب مبارزه می خواهد سند بزند و لابد عوایدش را هم بگیرد! دیگر هم اندیشان این افراد هم می خواهند پرچم مبارزه شان را در چشم ظریف و پزشکیان کنند. انگار از قانون اساسی جمهوری اسلامی و جایگاه نهادها و قوا، هیچی نمی دانند یا به نفع خود می دانند این ندانستن را.

بگذریم، اوضاع خوب نیست. این جماعت خود حق پندار و دیگران را باطل بین هم دارند لبه قیچیی را تیز می کنند که لبه دیگر آن دست نتانیاهو است. اگر اندکی عقل داشتند و حمیت ملی در سرشان بود، رقابت های انتخابات را تمام شده می دانستند و در میدان وحدت ملی و وفاق، آفتابی می شدند. اگر واقعا جرات و اراده جنگ با دشمن را دارند، راه آن را می جستند. حتما می یافتند. اما اینان پیروان فکری جماعتی هستند که در 8 سال دفاع مقدس 8 سخنرانی ندارند چه رسد به سابقه 8 روز در جبهه. در هیچ جنگی نمی شود روی این ها حساب کرد چه رسد که بخواهند پرچم را هم بردارند…

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا