خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف-۱۴ مهر | پرسش‌ها درباره سردار قاآنی

انصاف نیوز – شبنامه، شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳:

«سردار قاآنی کجاست؟»

شایعات درباره‌ی ترور سیدهاشم صفی‌الدین، جانشین احتمالی سیدحسن نصرالله، درحالی هنوز ادامه دارد که ادعاهایی تایید نشده درمورد سردار قاآنی نیز از سوی رسانه‌های اسرائیلی مطرح شده است. ادعاهایی که از سوی هیچ‌یک از مراجع رسمی تاکنون رد یا تایید نشده‌اند. این شایعه تا آنجا پیش رفته است که وبسایت خبری تابناک نیز در گزارشی با تیتر «سردار قاآنی کجاست؟» تمام ادعاها و گمانه‌زنی‌های طرح شده درمورد این موضوع را بررسی کرده است.

محمدمهدی همت، فرزند شهید همت، شنبه شب در توییتی نوشته است که سردار قاآنی در سلامت کامل است.

یک دیپلمات هم شنبه عصر به انصاف نیوز از سلامتی او خبر داد ولی گفت که سیاست رسانه‌ای در این باره پاسخ به هر ادعایی نیست.

سطح بالای بازدارندگی/سلاح هسته‌ای؟

صحبت‌های سیدحسن خمینی در برنامه‌ای تلویزیونی با نام جریان نیز مورد توجه قرار گرفته، ‌حتی به مذاق رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای سیاسی اصولگرا هم خوش آمده است؛ بخشی از صحبت‌های او که بیشتر در حال دست‌بدست شدن است مربوط می‌شود به این بخش که «بازدارندگی باید یک سطح بالاتر برود».

در همن رابطه تابناک هم در بخشی دیگر از سایت خود یک نظرسنجی گذاشته که قابل توجه است. در این نظرسنجی که به پاسخ‌های بله و خیر ختم شده است آمده که: «با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟».

از مجموع ۴۲۸۳۵ رای دهنده ۶۷.۷۴ درصد پاسخ آری داده‌اند و ۳۲.۲۶ درصد پاسخ خیر.

روزنامه‌ی جوان هم یادداشتی تحلیلی در این مورد منتشر کرده است.

امانوئل مکرون: باید ارسال سلاح متوقف شود

رئیس‌جمهور فرانسه امروز گفته است باید ارسال محموله‌های تسلیحاتی مورد استفاده اسرائیل در درگیری‌های غزه، متوقف شود. نتانیاهو هم به این اظهارات مکرون پاسخ داده است: «با شما یا بدون شما پیروز خواهیم شد»!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا