خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه‌ی انصاف – ۱۶ مهر | «سردار قاآنی خوب است | تعویق جنگ؟ | «آزمایش هسته‌ای نبود» | اینترنت آزاد کجاست؟!

انصاف نیوز – شبنامه، دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳

«حال سردار قاآنی خوب است»

بالاخره پس از چندین روز از گمانه‌زنی‌ها درمورد سردار قاآنی، امروز خبرگزاری تسنیم -نزدیک به سپاه پاسداران- نقل قولی از معاون هماهنگ‌کننده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آورده است که «حال سردار قاآنی خوب است و مشغول فعالیت هستند».

همچنین این خبرگزاری ویدئویی تسنیم ویدئویی هم در کانال تلگرامی خود منتشر کرد که در آن «نامه‌ای ارسال شده از سوی سردار قاآنی توسط مجری مراسم سالگرد عملیات «طوفان الاقصی» خوانده می‌شود.

رشوه‌ی امریکا؟!

شب گذشته که با کلییر شدن آسمان ایران و ادعاهای رسانه‌های اسرائیلی انتظار حمله‌ی اسرائیل می‌رفت، رادیو اسرائیل ادعایی دیگر مطرح کرد، پروازها نیز از سر گرفته شد.
رادیو اسرائیل مدعی شده بود که «دولت بایدن بسته ای جبرانی به اسرائیل پیشنهاد کرده است تا از حمله به برخی اهداف در ایران خودداری کند. واشنگتن حمایت دیپلماتیک و کمک‌های نظامی بیشتر را در ازای عدم حمله به اهداف خاص در ایران پیشنهاد کرده است.»
برخی تحلیلگران ادعای تلاش برای میانجیگری و آتش‌بس از سوی امریکا از ابتدای این جنگ را هم نمایشی برای ادامه‌ی نقشه‌های جدید دانسته‌اند.

واکنشی به شایعه آزمایش هسته‌ای: کاملا کذب است

پس از زلزله‌ی سمنان شایعه شده بود که لرزش پیش‌آمده بخاطر «آزمایش هسته‌ای» بوده است. برخی کارشناسان نظامی البته با بررسی طول موج‌های این لرزه‌ها گفته بودند که نمی‌تواند مربوط به آزمایش تسلیحاتی باشد؛ اما وبسایت نزدیک به علی شمخانی، دبیر سابق شورایعالی امنیت ملی نیز امروز نوشته است «شایعه‌ سازی‌های مشکوک رسانه‌های خارجی در مورد انجام اولین آزمایش هسته‌ای از سوی ایران، کاملا کذب و مغایر با دکترین هسته‌ای و دفاعی ایران است. این اقدامات با هدف تقویت راهبرد ایران هراسی اسرائیل و آمریکا دنبال می‌شود.»

قول لغو فیلترینگ

باتوجه به ادامه‌ی جریان فیلترینگ، اظهارات اخیر وزیر جوان ارتباطات، دوباره با واکنش روبرو شده. بسیاری از کاربران از وزیر ارتباطات و شخص رئیس جمهور که پیش از انتخابات قول رفع فیلتر را داده بود، پیگیر این قول هستند و انتقاداتی جدی را در این زمینه مطرح کرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا