خرید تور تابستان

شبنامه‌ی انصاف- ۲۴ مهر | ادعای کارشناس صداوسیما درمورد سانحه هلیکوپتر | تهدید رئیس جمهور به عزل!

انصاف نیوز- شبنامه، سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳

بازهم ادعای عجیب کارشناس صداوسیما

ویدئویی از برنامه‌ای در شبکه یک صداوسیما در شبکه‌های اجتماعی دست بدست می‌شود که در آن زنی که میهمان یا کارشناس برنامه است، تلویحا ادعای ترور امیرعبداللهیان را مطرح می‌کند.
او در این برنامه با اشاره به ترورهای اسرائیل از هنیه تا سید حسن، می‌گوید: «خیلی از مردم بعد از شهادت سیدحسن صحبتشان این بود، که شاید اگر ما پاسخی می‌دادیم به شهادت دکتر امیرعبداللهیان، انتقامی می‌گرفتیم از شهادت شهید هنیه، سیدحسن هنوز در پیش ما بود».
نکاتی در صحبت‌های این کارشناس مورد توجه قرار گرفته است؛ اول اینکه چرا نامی از رئیسی که همراه با امیرعبداللهیان در همان حادثه جان خود را از دست داد نمی‌کند، و دوم اینکه «قرار بود انتقام شهید خدمت، امیر عبدالهیان از کجا و چه‌کسی گرفته شود؟» و اصلا آیا پشت پرده کسانی چیزهای دیگری می‌دانند که مردم خبر ندارند؟

حضور سردار قاآنی

تصاویری از حضور سردار قاآنی در مراسم تشییع سردار نیلفروشان، از دیگر اخبار مورد توجه در رسانه‌های فارسی‌زبان بود.

تهدید رئیس جمهور توسط یک نماینده مجلس

کامران غضنفری، عضو جبهه پایداری و نماینده مجلس، در گفتگویی تصویری، رئیس جمهور را تهدید کرده که «اگر پزشکیان در روزهای آینده ظریف را خلع نکند، خودش را دادگاهی خواهیم کرد و به ۱۰ الی ۱۵ سال محکوم خواهد شد و از ریاست جمهوری هم عزل خواهد شد»!

کمبود موشک اسرائیل

فایننشال تایمز نوشته است که: «اسرائیل با کمبود احتمالی موشک‌های رهگیر مواجه است»

بازداشت «کارمند سابق» رادیو فردا در ایران

سایت رادیو فردا نوشته است شخصی به نام رضا ولی‌زاده، کارمند پیشین این رادیو تا دو سال پیش، که پس از سال‌ها به ایران بازگشته بود، در تهران بازداشت شده است.

یکی از نزدیکان او به رادیو فردا گفته است که رضا ولی‌زاده حدود سه هفته پیش بازداشت شده و با اتهاماتی از جمله همکاری با رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور رو‌به‌رو است.

وایرال شدن فیلم احمدی نژاد پس از ۱۰ سال

امروز فیلمی با این مضمون که مردم سوری مقیم  ترکیه در وسط سخنرانی احمدی نژاد، در سفر تابستان امسال به ترکیه به او حمله‌ور شدند و او را بشدت کتک زدند، در توییتر و دیگر شبکه‌های اجتماعی وایرال شد.

این فیلم مربوط به سفر حدود ۱۰ سال پیش او به ترکیه است و در فیلم کتک خوردن او به وضوح مشخص نیست؛ گویا درگیری بین دو گروه موافق و مخالف باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا