خرید تور تابستان

فایل صوتی ظریف و لیلاز سرقت شده بود؟

حسام‌الدین آشنا در توییت کنایه‌آمیزی از سرقت فایل صوتی گفت‌وگوی جواد ظریف و سعید لیلاز خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز، شب گذشته حمید رسایی نقل قول مخدوشی را از جلسه‌ای خصوصی جمعی از نمایندگان مجلس با رییس دولت چهاردهم درباره‌ی جواد ظریف مطرح کرد.

پس از انتشار این مطلب که با واکنش‌هایی منفی همراه شده بود، حسام‌الدین آشنا در ایکس نوشت: اگر آقای رسایی مطلبی را از قول آقای پزشکیان نقل کند؛ آیا شما می‌پذیرید؟

رسایی در پاسخ به آشنا نوشت: شما که در انتشار فایل صوتی سابقه دارید و تجربه خوبی کسب کردید، فایل صوتی جلسه را منتشر کنید تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

آقای آشنا در پاسخ به این توییت خطاب به آقای رسایی نوشته است: منظورتان فایل صوتی است که سرقت شده‌بود یا فایل دیگری مورد نظرتان است؟

اشاره‌ی حسام‌الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در دولت حسن روحانی به فایل صوتی افشاشده از گفت‌وگوی سعید لیلاز با جواد ظریف است که در اردیبهشت ۱۴۰۰ منتشر شد.

آقای ظریف در این گفت‌وگو انتقادات صریحی را به سیاست‌های منطقه‌ای کشور مطرح کرده و از دوگانه‌ی ‘میدان و دیپلماسی’ گفته بود.

این گفت‌وگو یک قسمت از سلسله گفت‌وگوهای تاریخ شفاهی با مقام‌های دولت روحانی بود که در مرکز بررسی‌های راهبردی ریاست جمهوری تهیه شده بود.

حسام‌الدین آشنا ریاست این مرکز را بر عهده داشت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا