خرید تور تابستان

دبیر حزب اعتدال قم: وفاق ملی، تغییر موضع، نفاق و ریاکاری نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی باباگل‌زاده، دبیر حزب اعتدال و توسعه استان قم، در یادداشتی که در اختیار انصاف نیوز قرار داده است نوشت:

این روزها از وفاق ملی صحبت زیادی می‌شود. منتقدین سیاست‌های دولت با استفاده از واژه وفاق تلاش دارند در مقام و منصب گذشته باقی بمانند یا جایگاه بالاتری بگیرند؛ همان کسانی که در زمان تبلیغات انتخاباتی شدیدترین انتقادها را به دکتر پزشکیان و تیمش داشتند. اما بعد از انتخابات و پیروزی دولت، با تغییر موضع ظاهری که نشان از نفاق و ریاکاری دارد، سعی دارند در حوزه اجرایی کشور نفوذ کرده و منافعشان را دنبال کنند.

عده‌ای، مانند روزنامه کیهان و جبهه پایداری، با انتقاد از سیاست‌های دولت، از این شعار علیه دولت استفاده می‌کنند.

در واقع، وفاق ملی به معنی هم‌پیمانی با مخالفان و منتقدانی که هیچ همراهی با برنامه‌ها و شعارهای دولت ندارند، نیست. یکی از شعارهای مهم دکتر پزشکیان، «تغییر وضع موجود» بوده است و اکثریتی که به ایشان رای دادند، خواهان تغییر بودند. حال، طبیعی است که اگر به نام وفاق همان افراد قبلی مورد حمایت قرار گیرند و نیروهای شایسته، با انگیزه و تأثیرگذار، به‌ویژه جوانان و دانشجویانی که با تلاش شبانه‌روزی مردم را به پای صندوق‌های رای کشاندند، نادیده گرفته شوند، قطعاً در آینده آن ۵۰ درصدی که در انتخابات شرکت نکردند، هرگز پای صندوق رای حاضر نخواهند شد.

همچنین، آن ۵۵ درصدی که به وعده‌های دکتر پزشکیان – مانند «ایستادگی در برابر فیلترینگ»، «بهبود وضعیت معیشت مردم»، «استفاده از نیروهای متخصص و کارشناس»، و «مقابله با تورم، فقر و تبعیض» – اعتماد کردند، اگر در عمل مشاهده کنند که تغییری که خواهانش بودند با استفاده از نیروهای غیرهمسو صورت نگرفته، ناامید خواهند شد و حضورشان در انتخابات‌های آینده کمرنگ خواهد شد.

امید است که وفاق ملی نتیجه‌اش ناامیدی و دلسردی نباشد.


تصویر نامه‌ی رئیس ستاد مرکزی پزشکیان در استان قم به رئیس‌جمهور

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا