خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سخنان عجیب استاندار کرمان در مورد شهردار و شورا

هفته نامه‌ی محلی «طلوع بم» با انتشار فایلی صوتی، از سخنان عجیب استاندار کرمان در مورد شهردار، رییس شورای شهر و شورای شهر کرمان خبر داد.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از این رسانه‌ی محلی، استاندار کرمان که در جلسه‌ی ستاد ساماندهی امور جوانان استانداری سخن می‌گفت در بخشی از سخنان خود اشاره‌هایی به شورای شهر، رییس شورای شهر کرمان و شهردار کرمان داشت:

…. چرا شما همین طور رای الکی می‌دهید؟ رای گیری خیلی مهم است. ما رای دادیم به اعضای شورا ما رای دادیم به نمایندگان مجلس و رای دادیم به دولت. حالا اشتباه رای دادیم. مثلا به شورایی رای دادیم شهردار خوبی انتخاب نکرده. دولت چه گناهی دارد؟ ما چه گناهی داریم؟ ما طبق قانون شوراها که مردم انتخاب می‌کنند شورا باید شهر را اداره کنند و بعد باید شما از شورا مطالبه کنید از شهردار مطالبه کنید. دولت هم از شما حمایت می‌کند. فرماندار هم از شما حمایت می‌کند.

حالا یک شورایی رفته پروژه‌های قانونی را اجرا کرده، شورای بعدی باید تمام قوانین را … این اخلاق است؟ همین شماها بودید که به شورای چهارم رای دادید. حالا شورای پنجم باید بگوید شورای چهارم اشتباه کرد؛ یعنی مردم اشتباه کردند؟ نمی‌شود که! خودمان را ضایع می‌کنیم. خودمان را زیر سوال می‌بریم. بنابراین ما این آمادگی را داریم که شما را در این حوزه‌ها هل بدهیم و جلو ببریم. شما به نمایندگی از دولت مطالبه کنید. چه اشکالی دارد؟ به نمایندگی از ما از شهرداری مطالبه کنید. از بهزیستی که مسوول بهزیست جامعه ما هست مطالبه کنید. ما اگر به این سمت برویم آن وقت است که جوان احساس هویت پیدا می‌کند و احساس می‌کند که در سرنوشت خود دارد مشارکت می‌کند. دفعه بعد نمی‌رود آدم 70 ساله برای شورای شهر انتخاب کند. آدم جوان انتخاب می‌کند. آدم 70 ساله فکر می‌کند پل می‌خواهد چه کار کند؟ زیرگذر می‌خواهد چکار کند؟ پیاده‌راه می‌خواهد چکار کند؟ هتل 5 ستاره بالای بام کرمان می‌خواهد چکار کند؟ خب نمی‌فهمد، درکش را ندارد. اگر شما به رایی که می‌دهید ارزش قائل می‌شدید فکر می‌کردید به کی رای می‌دهید امروز وضعیت ما بهتر از گذشته بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. البته بجز صحبت در مورد 70 سالگی بقیه صحبت های ایشان مشکلی ندارد. در ضمن جناب استاندار در استان کرمان بسیار مورد احترام هستند و کارهای مفیدی نیز انجام داده اند.

    5
    1
  2. به هر حال شورا و مدیریت شهری مهم است و مردم تشخیص داده اند که ایشان عضو شورا باشند و اگر استاندار انتصابی است، شورا انتخابی!
    اختیلرات بیشتر به شوراها آنان را در حد پارلمان شهری تقویت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا